Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels
Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz

Okay ben dus met Robbe omstreeks 20.30 uit vilvoorde vertrokken. Dik uurtje gereden, best gemakkelijk gevonden. In hasselt aangekomen, dacht ik bij mezelf op dit uur is er nog geen dolle koe te bespeuren in die tent. Nou was ik effe goed mis

Stond al aardig rijtje aan te schuiven. Effe de auto geparkeerd in hangar naast de versuz en aanschuiven maar. 20 minuten en makke metaal-detector verder stonden we binnen. Vlug nog effe de jassen binnegooien bij de meiden van de afdeling droge voeding en we konden er aan beginnen.

Ik schat dat we omstreeks 22.15 op het binnepleintje stonden, best wel aardig qua grootte maar ie past makkelijk 4 keer in Sotto's

Effe een biertje besteld (enigste biertje op een ganse avond OMG) bij een leuke kortgerokte juffrouw met dito laarsjes. Tent zat al aardig vol voor dit uur van de avond. Effe later kennis gemaakt met mensen van TA zoals Zehra, Anja, Frednova, Meltos, Cygnus X, Tatanagirl, Buoyant, Vylix (hebben we nog gezien later op de avond toen M.I.K.E. zen set startte), ook de te gekke Ei uit holland, heeft de sint nog met bijhorend "kut"fototoestel , dankzij zen stalen ros met enige vertraging afgeleverd. Pooley stond ondertussen mooi te wezen in de file buiten, heb ik eigelijk niet gezien gisteren . Ging trouwes leuke roddel rond dat er 10000 man buiten stond te wachten, Steve-Austin (sorry bro) is helemaal weer naar luik mogen terugkeren tesamen met many more, wat een zonde van de kilometers ...

Ondertussen zat het parochiehuisje nog voller als paar uurtjes voordien. Het "gezellige" sardienengehalte was dan ook van uitzonderlijke kwaliteteit gisteren, uiteindelijk zaten er 6500 van die diertjes binnen. Je deed jezelf dan ook een grote lol door met je krent de ganse nacht op dezelfde 5 vierkante centimeter te blijven staan. Uitvaren en terug aanmeren van een wcbezoekje was een heel avontuur, waar zelf de sint nog een puntje kan een likken

Tss al de koffiepauzes en getater door, moet ik zeggen dat de DJ tussendoor best wel goed was, leuke mix met ondermeer nummers als Origine - Sanctuary (Harry Lemon Remix), Viframa - Cristalle, ATRC, L-vee tunes , Café del mar, Beautiful things en many many more

Nou genoeg geleuterd, het was twee uur de gordijntjes gingen open, leek wel een poppekast. Tijs vergezeld van 3 leuke dames, werd met een goederenliftje naarbeneden gebracht op de DJ booth. Een onwijs gaaf sprongetje later stond ie dan eindelijk aan zen draaiende taartschotels en kon ie beginnen met zen ding waarvoor ie gekomen was, namelijk plaatjs draaien. Set was best wel lekker, heel donna look-a-like wat ik best wel te pruimen vond. Tunes als beautiful things, relooped (2X dacht ik), Michel de Hey vs secret cinema - Another Sweater, zen remix van Radiohead - Street Spirit, persoonlijk hoogtepunt van de avond Firewall - Sincere (Lange Remix), mark norman -stream ?, Benni Benassi - Love Is Gonna Save Us
(wat een rukplaat). dit allemaal nog een omwonden met persoonlijk schijfjes als Traffic, Leahtal Industry, MagiK Journey (kippevel moment) en als laatste tune van de avond Theme form Norefjell. Tussendoor werd nog wat voor animo gezeogd met ondermeer gay serpentine en papier bommetjes, leuke schaarsgeklede danseressen. De verlichting en laser show was ook best wel goed, herriner me nog die brakke groene laser die hele tijd iemand zen gezicht was aan het belichten achteraan in de tent, best leuk voor de stumper

Na een innige omhelzing met M.I.K.E. en een handtekeningensessie met bijhorende stalkers, was het de beurt aan the master himself. M.I.K.E. dus, maar spijtig genoeg moesten we huiswaarts keren. Bij het wachten op de jassen nog effe Turn out the lights meegepikt. Wel spijtig dat we de keet moesten verlaten, maar goed.


Al bij al geslaagde avond, enige minpunt , buiten of course het sardienen effect, waren de uiterst brakke foto's die Ei met zen toestelletje heeft vastgelegd . Elke foto waar ik opstond leek ik zo stoned als een konijn, terwijl ik nog nooit van men leven een stikkie of pilletje heb opgelurkt . Ow well shit happens.

edit: vooral niet op de brakke zinsconstructies en ditto werkwoordsvormen kijken
edit2: voor Fus het onder men neus komt rubben, ja ik heb een meisje een hand gegeven ter begroeting en ja ik schaam me ervoor
edit3: To Ei, die Sincere zal dan wel effe de post op moeten I guess, maar dat moet nog niet direct misschien vraag ik nog wat andere platen die je voor me wilt gaan halen, die ik niet vind in dit apeland


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Last edited by Eagle` on Dec-06-2003 at 20:36

Old Post Dec-06-2003 19:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land
Evil1

LALALALALALALALALALA I AM NOT READING THIS LALALALALALALA


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Dec-06-2003 20:30 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator



Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt

Ik was rond kwart na 10 daar, mijn kameraden wouden wat indrinken, maar daar hadden ze spijt van toen ze aankwamen : er stond al een lange wachtrij.

Voor de rest ga ik akkoord met Eagle : geen slechte set, maar veeeeeeeeeeeel te druk. Op een gegeven moment ging er zelfs iemand van zijn stukje die net voor ons stond. Gelukkig kon Buoyant hem nog net opvangen Dat was nogal vreemd, die kerel zei dat hij op een flesje stapte en daardoor zijn evenwicht verloor, maar hij ging onmiddelijk daarna ergens anders heen en 5 meter verder viel ie weer bijna flauw.

quote:
Originally posted by Eagle`
... Fred-Austin is helemaal weer naar luik mogen terugkeren tesamen met many more, wat een zonde van de kilometers ...


Awtsj
(tis Steve-Austin by the way)

Weet iemand misschien hoe het nummer heet direct na Solarcoaster?

Net zoals Eagle heb ik de keet spijtig genoeg ook vroegtijdig moeten verlaten, maar het groepje waar ik bij was is gebleven tot 7u. Enkele weetjes die ze me vandaag vertelden : (misschien kan Buoyant nog aanvullen, hij was erbij)
- Turn Off The Lights
- iets van The Gift
- een nieuwe van hem en het was niet Electric Eclipse volgens mijn kameraden + het stond op een cdr-etje
- Search For Freedom
- de Push remix van Ozone - The Rock
- Universal Nation
- iets van Katana

Old Post Dec-06-2003 20:30 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

omg effe rechtzetten, Cyg, dacht wel dat er iets niet klopte met die nick, ma ken hem dan ook niet zo goed, was die op 16 years illusion ?Leuke kerel trouwens


btw: was it just me of zaten er geen vocals in die solarcoaster, geluid wast best weird soms, bv traffic klonk ook zo kei raar


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Dec-06-2003 20:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Oblivion
Junior tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Zemst, Belgium

quote:
Originally posted by Eagle`
omg effe rechtzetten, Cyg, dacht wel dat er iets niet klopte met die nick, ma ken hem dan ook niet zo goed, was die op 16 years illusion ?Leuke kerel trouwens


btw: was it just me of zaten er geen vocals in die solarcoaster, geluid wast best weird soms, bv traffic klonk ook zo kei raar


dat zijn gewoon uw oren Eagle
we stonden dan ook vlak onder de boxen...

Old Post Dec-06-2003 20:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Oblivion Click here to Send Oblivion a Private Message Add Oblivion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by CygnusX
Weet iemand misschien hoe het nummer heet direct na Solarcoaster?


BT - Force Of Gravity (dj tiesto remix)

Btw, foto's zijn geslaagd Zitten paar mooie tussen imo van die lasers... En de brakke koppen staan er ook mooi op

Old Post Dec-06-2003 20:45 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator



Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt

quote:
Originally posted by Eagle`
btw: was it just me of zaten er geen vocals in die solarcoaster, geluid wast best weird soms, bv traffic klonk ook zo kei raar


Niets van gemerkt, maar ik had oordopjes in, kwestie van mijn gehoor wat te sparen.

quote:
Originally posted by eieregooie
BT - Force Of Gravity (dj tiesto remix)


Merci!

Old Post Dec-06-2003 20:46 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by Eagle`
btw: was it just me of zaten er geen vocals in die solarcoaster,


Ik heb ze gehoord!

You're so cool
You're so cool
You're so cool...

\o/

Old Post Dec-06-2003 20:47 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:

een nieuwe van hem en het was niet Electric Eclipse volgens mijn kameraden + het stond op een cdr-etje


interesting..

quote:
Search For Freedom


niet te geloven!!
ik wou dat ik er bij was!!!

quote:
de Push remix van Ozone - The Rock


OMG, serieus?!
is ie geslaagd?


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Dec-06-2003 20:51  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

quote:
Originally posted by eieregooie
BT - Force Of Gravity (dj tiesto remix)

Btw, foto's zijn geslaagd Zitten paar mooie tussen imo van die lasers... En de brakke koppen staan er ook mooi op


klonk echt super gisteren, wist ook niet wat het was


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Dec-06-2003 20:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed



Registered: Oct 2003
Location: in trance

't was helemaal zoals eagle het heeft geschreven... 'beetje' drukjes mah voor de rest wel een geslaagde avond. leuk om de beta's eens te ontmoeten allemaal fijne mensen


___________________
I keep the pain of a broken soul ...

Old Post Dec-06-2003 21:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Een beetje?

Twas godver stervensdruk man... Je kon je kont nie keren... Gelukkig werd dat halverwege Tiesto al wat minder en met MIKE hadden we weer alle ruimte

Ga zo me foto's uploaden trouwens

Old Post Dec-06-2003 21:51 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack played by fedde le grand and john dahlback [2009] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJimmy Van M - Sanctuary (Brancaccio & Aisher Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!