|
basd :: Voor de moment is dit de finale versie Tot ik betere ideeën krijg ofzo.
[BE]FusioN`-- :: Ik ben ni echt van Leuven, maar wel van een randgemeente (Kessel-Lo). Maar dan nog is het maar 15 min rijden ofzo.
arj1o1 :: Momenteel is het Fruityloops 3.5.6 dat ik gebruik als sequencer, plus een hoop softsynths als vst instrument. Ik weet wel ni juist wat ge bedoelt met dat van 'op de achtergrond'?
Miss Z :: 'Calibra' en 'Meriva' zijn inderdaad ook van mij, bedankt voor 't bezoekje aan m'n site 
iedereen :: beadnkt voor eens te luisteren! 
___________________
Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental
Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace
|