|
| quote: | Originally posted by Vizay
rebel9: jag kan nästan med säkerhet säga att du inte har hört traffic ute på ett dansgolv (kan iofs ha fel men de flesta som inte hört den på golvet förstår inte varför alla tycker den e bra)
men nu ska jag inte dyka in på enstaka låtar här...är trancen död/döende...njae, snarare så att den ligger i något slags mellanstadie just nu, precis som tidigare nämnts så använder de flesta av låtarna som släpps i dag samma formula när det gäller uppbyggnad av låtarna, oftast hänger det på kvaliten på ljuden när man ska avgöra om en låt e bra eller ej...
tror dock att trancen kommer gå upp igen precis som ericcsonaktien en vacker dag kommer göra , musik e ändå lite som aktier...ena dagen är en stil populär, andra dagen funkar den inte alls...det går upp och ner... |
den som inte hört Scooter - How Much Is The Fish på dansgolvet vet inte heller hur bra den låten är 
___________________
My new oldskool TRANCE mix!
|