Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Året julskiva :)
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ice_key
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Hässleholm
Året julskiva :)

Är precis som det låter...

VA_-_Trance_X-Mas-2CD-2003-MOD

Klassiska jullåtar illafall

CD1:

[01] Jan Wayne "Christmas Time" [04:04]
[02] DJ Sammy "Do they know it's Christmas" [03:59]
[03] Cyber Nation "Have yourself a Merry ..." [03:31]
[04] Micro X-Mas "Jingle Bells" [03:04]
[05] Frozen Snowman "Go tell it to the Mountain" [03:34]
[06] Crispy "DJ Santa" [03:31]
[07] X Bass "Es ist ein ros entsprungen" [03:13]
[08] Plasticmen "Rudolph The Red Nosed Reindeer" [03:15]
[09] Celtic Dreamer "Santa Claus is coming to Town" [03:59]
[10] DJ-O.Skoo "Schneefloeckchen 2003" [03:22]
[11] 2 Chains "Alle Jahre wieder" [03:49]
[12] Santa Baby "Ihr Kinderlein kommet" [03:03]
[13] Villa & Vince "Leise rieselt der Schnee" [03:15]
[14] Proj-Act M. "Mary's Boy Child 2003" [03:11]
[15] TTN ft DJ Tatana "Ave Maria" [03:58]
[16] Halle-Lujah "Gloria in Excelsis Deo" [03:12]
[17] X-Mas Noise "Adeste Fideles" [03:45]
[18] Roadsted Turkey "Wishes for Christmas" [03:22]
[19] Yule "Amazing Grace" [03:23]

CD2:

[01] Scooter "Dutch Christmas" [04:32]
[02] Charly & M.Theo "This Christmas" [03:35]
[03] Raving Snowman "Slammin' Christmas" [03:56]
[04] Masterboy "Wonderful Christmas Time" [03:26]
[05] Frosty Mc "Oh Tannenbaum" [03:20]
[06] Cyber X "My Love, Santa Claus" [03:46]
[07] Treysa "Burning Lamp" [03:28]
[08] C.R.U. "Little Drummer Boy" [03:53]
[09] DJ Navidad "Kling Gloeckchen Kling" [03:04]
[10] Angelvoice "Vom Himmel hoch da komm ich her"[03:58]
[11] Winterdrive "Lasst uns froh und munter sein" [03:07]
[12] Hiver & Hammer "Wonderful Christmas Time" [04:02]
[13] Merry-X Mas "Winter Wonderland" [02:59]
[14] Pathfinder "Himmelsstuermer" [03:41]
[15] DB-B.Mig "S-Claus" [04:01]
[16] Joga "White Christmas" [03:52]
[17] Three Kings "We wish you a Merry Christmas" [03:21]
[18] Idela's Dream "Oh du Froehliche" [03:35]
[19] Cinnamon "Silent Night" [04:05]
[20] Lazard "Little Star" [03:16

Väldigt bra skiva


___________________
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering

Old Post Dec-23-2003 12:15  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Hmmm... inget jag skulle köpa iaf

Julosten ska vara på mackan inte i högtalarna...


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-23-2003 12:22  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm



Registered: Jan 2001
Location: .fi

Inte illa IMO

Har ni annars sett tråden där nån tycker att den borde heta Rave X-Mas istället, för där är Scooter, Charly & Theo, och DJ Sammy på den (happy hardcore), så därför tror han att resten av skivan ska vara likadan. Läs tråden här.


___________________

Old Post Dec-23-2003 12:28  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC



Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden

ladda ner den igår elelr förgår eller när det var, mest skit imo men det e coolt med jullåtar som e trance =)

Old Post Dec-23-2003 12:45  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]



Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden

Trance och trance? Det är ju DJ Sammy für faen :P
Julmusik = Just D

Old Post Dec-23-2003 12:54  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me



Registered: Mar 2003
Location: södertälje. sweden

man har hört nåra av dom, dom som är tagna från den ökända sammlingen "cyber trance pres. x'mas trance"

det var så böst när e-vangelist bestämde att spela nåra låtar från den samlingen innan revox skulla spinna i torsdags. och när e-van satte på musiken så då stack typ 20 styckna.

och satt jag och lobbyade för att e-van skulle spela hiver & hammer låten (som är ganska ok, jävligt ostig men ok)


___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)

Old Post Dec-23-2003 12:55  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Stockholm

Scooter - Dutch Christmas är ju bara för skön

Alla tiders jullåt Tyskarna från Lund - Achtung Christmas

Old Post Dec-23-2003 13:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm



Registered: Jan 2001
Location: .fi

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Scooter - Dutch Christmas är ju bara för skön


Kul att nån annan också tycker om den


___________________

Old Post Dec-23-2003 14:53  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction



Registered: Mar 2002
Location: Stockholm

Ser minst sagt ut som en vidrig skiva ! Anyway , Happy x-mas :=)

Old Post Dec-23-2003 21:30  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen

shit.. visste inte att scooter var så stora.. många på deras forum

"scooter techno" lol

Old Post Dec-23-2003 22:13  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Året julskiva :)
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Vocaly Tune! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFireflies - "I Can't Get Enough" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!