הקטע
full-on
החביב ביותק עלי תקופה אחרונה הוא
06-space_buddha_-_dust_in_the_wind-upe
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Dec-24-2003 20:46
Dman
Junior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Location: Nahariya, Israel
ממ..תודה על ההצעה של הדיסק. השאלה היא מאיפה אני מוריד את זה?
ואני משתמש רק בקאזה...
אולי תתן לי את השם של הדיג'י או ההרכב ואני אחפש לבד..
תודה.
___________________
Dima Motel.
Dec-25-2003 13:29
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
אחי ההרכב שהוא הביא לך הוא
Space Buddha
נסה גם
Hallucinogen
וגם
Halldolium
___________________
Dec-26-2003 09:33
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
דימה... בגלל שאתה חדש אני לא יעשה כלום עכשיו
אבל שתדע שאם אתה מדבר על משהו בט'רד אחד... אז אל תפתח ט'רד על אותו נושא...
בעיקר אם אתה מחפש סוג של טראקים
בשביל זה יש את הסטיקי של העזרה בטראקים...