Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto x-mas 2003 intervju
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Tiesto x-mas 2003 intervju

Har idag fått tag i en intervju med Tiesto som är ca. 36 minuter lång... Det är tydligen nån jul-intervju av nåt slag...

Klippet finns i tre olika storlekar, 516Mb, 80Mb & 40Mb

Iaf så tänkte jag att ni är säkert flera som vill se den så jag har gjort ett konto på min FTP

adress: tranz.mine.nu
login: tiesto
passw: interview
port: 7171

Eller testa använda denna direkt länk till FTPn
ftp://tiesto:[email protected]:7171

Har själv inte sett den än men ladda gärna hem och prata om det hela om det behövs
Se det som en lite försenad julklapp eller nåt

FTP är igång från ca. 08:00 till 00:00 varje dag

Ni som har mitt sweta konto kan även plocka den via det...

Old Post Dec-29-2003 00:41  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

såg intervjun igår, den var ok, det enda jag störde mig på var den där jävla tavlan bakom tiesto, den är så ful plsu så stör man sig på att den är så dåligt encodad, man kan se massa interlacingfel ibland

Old Post Dec-29-2003 01:17  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by montana
såg intervjun igår, den var ok, det enda jag störde mig på var den där jävla tavlan bakom tiesto, den är så ful plsu så stör man sig på att den är så dåligt encodad, man kan se massa interlacingfel ibland

hehe.. kollade lite igår bara o störde mig också på ena tavlan i bakgrunden... hehe

gillar inte intervjuer med tiesto egentligen... gillar inte sättet han pratar på... hehe

Old Post Dec-29-2003 01:21  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

tankar ner nu.. ska kommentera senare

Old Post Dec-29-2003 14:00  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto x-mas 2003 intervju
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID tune [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFunkbox - Coming [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:14.

Forum Rules: