Gaan we vanavond feesten, relaxed thuiszitten, naar de kroeg, vuurwerk afsteken etc.
Ik ga rond 7 uur naar Tilburg, naar de kroeg (De Bolle op het Piusplein). Zal waarschijnlijk tot een uur of 7 duren dus ik denk dat ik morgen wel een flinke kater zal hebben.
Registered: Oct 2000
Als het goed is ga ik met snitz naar een feestje in het dorp. Niks speciaals eigenlijk. wordt waarschijnlijk een erg zatte bedoeling. Het liefst was ik naar Awakenings gegaan, maar geen geld. En achteraf maar goed dat ik geen kaartje gekocht heb want heb een fucking pijn in me knie.
Iedereen een goede jaarwisseling gewenst!!!
Dec-31-2003 14:20
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Eerst ga ik de hele dag lachen om een nieuwe site die ik ontdenkt heb: www.lekkereborsten.nl (oftewel rate my boobs). Vooral de reacties op de foto's zijn "priceless"
En vanavond naar Club More met Roog, Joost van Bellen en nog een aantal funky dingetjes.
happy nye!
Dec-31-2003 14:22
Menno
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Heb een aantal weken geleden besloten om naar de HMH te gaan. Het is niet mijn favoriete muziek, maar aangezien er weinig leuke Trance feesten zijn vanavond ga ik lekker stampen
Ik zal voornamelijk in de kleine zaal staan omdat daar wat betere muziek gedraaid wordt. (Dave 202 onder andere)
Iedereen veel plezier en kijk uit met vuurwerk
Dec-31-2003 14:23
Opti
tranceaddict in jail
Dec-31-2003 14:29
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Zit eerst bij familie tot een uur of 2, beetje hangen en vuurwerk afsteken. Daarna naar vrienden toe waar we verder gaan met oud en nieuw vieren en ondertussen muziek draaien
Dec-31-2003 14:39
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
beuqen!!
en rotjes afsteken!
Dec-31-2003 14:40
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
zuipen, vara kijken, zuipen, rellen in floradorp, zuipen, gelukkig nieuwjaar wensen, zuipen, slapen, koppijn
Dec-31-2003 14:49
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
tot middernacht ff thuis voleten en daarna bij wat vrienden langs en dan zien we wel wt we gaan doen
pff iig tot 00:00 bij pa en ma en daarna weet ik niet wat ik ga doen.
Dec-31-2003 15:13
SnuggLe
drs. Betweter
Lachen om de grappen van Lebbis en Jansen.
Nu zo eten bij vrienden (/oud huisgenoten), daarna op mijn oude flat met oud flatgenoten BasD plagen
Dan kansloos bier drinken hier in de VB, waar ze geen entree hebben en een biertje 90 eurocent is.
Dec-31-2003 16:31
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by jp
zuipen, vara kijken, zuipen, rellen in floradorp, zuipen, gelukkig nieuwjaar wensen, zuipen, slapen, koppijn
Exact!
(Behalve dat rellen dan)