|
ff een serieuze reactie: Het risico is dat je er gewoon straks iets aan overhoud zoals kaalheid ofzo, waarom denk je dat je een berg geld krijgt? Je moet ook een verklaring tekenen dat je de onderzoekers neiet verantwoordelijk stelt, mocht je er iets aan overhouden, en je krijgt eerst een intakegespek met de mensen om te kijken of jij inderdaad de person bent die ze zoeken voor dit onderzoek. Voor het geld zou ik het ook doen, alleen ik ben veels te schijt dat mijn nagels na een jaar 'ineens' eraf vallen of dat ik kaal word Of het nou een nieuw hooikoortsmedicijn is of een aidsremmer, het risico blijft even groot, lijkt me.
|