Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Var beställer ni vinyl?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Var beställer ni vinyl?

Nu börjar det verkligen klia i byxorna, och jag håller på och skissar på en plan över en rånarkupp jag planerar att utföra så jag kan köpa mina 1210r någon gång. (j/k - jag tänkte faktiskt råna ICA )

Hur som helst - snart blir det av, trots att jag pluggar, men jag pallar fan inte att vänta - jag får helt enkelt skära ner på nudlarna. Därför var jag lite nyfiken över vart ni beställer era vinylskivor ifrån.

Jag vet att det finns en herrans massa ställen - men vilka är Era favoriter? Vilka är billigast, vilka har sina produkter i lager så man slipper vänta, och framförallt, vilka hinner leverera innan musiken man köpt hinner dö ut? Det står ju ofta en sak på sidan, men långt ifrån alla företag kan hålla upp till sina löften ang. leveranstider och dyl - speciellt när det gäller leveranser till andra länder.

www.laszlo.se

Old Post Jan-09-2004 04:15 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

www.chemical-records.com
www.juno.co.uk
www.ebay.com

därifrån brukar jag beställa. Ebay gillar jag därför att man kan hitta skivor man inte hittar någon annanstans. De två övriga är mycket pålitliga och snabba

Old Post Jan-09-2004 04:41  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Köper från en massa olika ställen på internet men favoriterna är:

http://www.chemical-records.co.uk/
http://madrecords.net/
http://www.homerun.de/
http://www.juno.co.uk

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jan-09-2004 04:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Mina favoritställen är:

www.deejay.de
www.juno.co.uk
www.only-djs.com

http://www.di.fm

Old Post Jan-09-2004 08:11 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

har aldrig beställt, brukar köpa på Cosmic One i malmö, men lär ju beställa från www.backtoplastic.com rätt snart, eftersom Cosmic i malmö tyvärr inte säljer nån Acidtechno... är dock lite tveksam, eftersom de inte verkar köra krypterat när man lämnar sitt kontokortsnummer... :/

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Jan-09-2004 11:38  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Chemicalrecords
Juno
Hooj Promo Service
PlasticFantastic
Buythatrecord

One of the few ones left

Old Post Jan-09-2004 17:49  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Har 3 olika alternativ när jag ger mig ut på skivshop.

Antingen så går jag till Back To Plastic i Stockholm. De har det mesta men inte i så många kopior. Sen är det lite efter (men inte så farligt mycket längre, det var värre förr) med releaserna. Kommer någon/några veckor efter den är släppt typ i holland.

De har även en webshop @ www.backtoplastic.com

Om jag är för lat för att ta bussen in till stan så blir det till att surfa runt på www.only-djs.com eller www.dancegrooves.com och lägga fina skivor i kundvagnen och betala.

Lycka till med skivköpen

Old Post Jan-09-2004 23:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

allright, tack grabbar. Det är ganska uppenbart att Dancegrooves, Only-DJ's och Juno är det som gäller.

Connector: Om du planerar att beställa skivor inom kort så säg till mig - vi bor ju bara ett stenkast ifrån varandra här ute i skogen, så vi kan ju dela på portot.

www.laszlo.se

Old Post Jan-09-2004 23:55 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

www.juno.co.uk
www.only-djs.com
www.tidytrax.com
www.bangingtunes.com
www.dotvinyl.com
www.clubmusic.com
www.choicerecords.co.uk
www.baronsimms.com/
www.dancegrooves.com/
www.groovetech.com
www.plasticfantastic.co.uk
www.dancerecords.com
www.danceimports.com
www.satelliterecords.com
www.abovethesky.com
www.chemical-records.co.uk
www.urbandwax.com
www.unrec.com
www.joyryderecords.com

nåra dock inte provat alla personligen..men kan va värda å kika på..

Old Post Jan-10-2004 00:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

beställer trance från dancegrooves...mycket snabba och bra. Eftersom jag börja köpa mer o mer progg så tycker jag MEGA Skivakedemin i sthlms innerstad är riktigt bra. Johan har styrt upp deras vinylsektion Ska nog testa o beställa från Juno snart..

Jag får mina Techs imorn!!!

Old Post Jan-10-2004 03:10  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Connector: Om du planerar att beställa skivor inom kort så säg till mig - vi bor ju bara ett stenkast ifrån varandra här ute i skogen, så vi kan ju dela på portot.

Menar du att växjö skulle ligga ett stenkast ifrån värnamo?

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jan-10-2004 05:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Connector
Menar du att växjö skulle ligga ett stenkast ifrån värnamo?

7 mil e inte så långt när man tittar på storleken av landet

Old Post Jan-10-2004 12:05  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Var beställer ni vinyl?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune ID - off the Uk's Australia Uncovered Tv prog [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWes - Alane (Trouser Enthusiasts Orgasmic Apparition Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:00.

Forum Rules: