Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Var beställer ni vinyl?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Var beställer ni vinyl?

Nu börjar det verkligen klia i byxorna, och jag håller på och skissar på en plan över en rånarkupp jag planerar att utföra så jag kan köpa mina 1210r någon gång. (j/k - jag tänkte faktiskt råna ICA )

Hur som helst - snart blir det av, trots att jag pluggar, men jag pallar fan inte att vänta - jag får helt enkelt skära ner på nudlarna. Därför var jag lite nyfiken över vart ni beställer era vinylskivor ifrån.

Jag vet att det finns en herrans massa ställen - men vilka är Era favoriter? Vilka är billigast, vilka har sina produkter i lager så man slipper vänta, och framförallt, vilka hinner leverera innan musiken man köpt hinner dö ut? Det står ju ofta en sak på sidan, men långt ifrån alla företag kan hålla upp till sina löften ang. leveranstider och dyl - speciellt när det gäller leveranser till andra länder.

www.laszlo.se

Old Post Jan-09-2004 04:15 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

www.chemical-records.com
www.juno.co.uk
www.ebay.com

därifrån brukar jag beställa. Ebay gillar jag därför att man kan hitta skivor man inte hittar någon annanstans. De två övriga är mycket pålitliga och snabba

Old Post Jan-09-2004 04:41  Afghanistan