Nou, omdat we het best vaak hebben over shit wat er op TV is, en ik dat wel boeiend vind, heb ik deze thread even gemaakt. (...en omdat ik wat gekut heb hier op mijn afstuderen, maar ik er ff tussenuit MOET...)
Dus, lul hier raak over vanalles en nogwat wat er op tv is.
Ik volg de laatste tijd de volgende dingen die ik wel lachen vind:
Jamie Oliver Die naked chef ofzo heeft kansarme jongeren in Engeland een kans gegeven om kok te worden, zag er erg leuk uit
Paradise hotel oftewel de Amerikaanse versie van al die stellen op 1 eiland (naam kwijt). Wat een bekrompen mensen daar zeg Die kerel die er net in is gekomen, Keith, is wel vet. De rest zijn stumperds
Iemand trouwens Arie en Sylvester gezien deze week? GEWELDIG!
Vooral die imitatie van dat mongooltje!
Jan-09-2004 12:15
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Eergister nog magnolia gezien op canvas lekker zonder reclame.
Jan-09-2004 12:22
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by magrec
Eergister nog magnolia gezien op canvas lekker zonder reclame.
Scheisse, gemist.. Nou ja jammer dan
Gisteren overigens wel een geinige documentaire over Al Capone gezien.. Je gaat toch andere programma's kijken als je alleen Ned2 en Belgie 1 en 2 kan verstaan van de zenders die je hebt
Vanavond lekkere slappe film, 10 things I hate about you op Belgie 1, en de rest van het weekend voor de buis om EK allround schaatsen te kijken
Ik heb ook Arie & Silvester gezien, was echt lachen!
Jan-09-2004 13:02
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
morgen zo rond 20.15 wordt op Nederland 3 een show uitgezonden van Najib Amhali, echt een aanrader die gast is echt SUPER grappig.
Bij de vorige show van hem die een tijdje terug werd uitgezonden lag ik constant dubbel van het lachen. Ik zou het zeker kijken als je van comedy houdt
Jan-09-2004 13:16
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Idols natuurlijk, en Crime Scene Investigation
CSI zie ik niet zo vaak meer omdat het op zaterdagavond is, en dan zit ik met vrienden te drinken, maar ik vind het echt een goede serie