Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > klubbar i sthlm
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003
klubbar i sthlm

såg någon skriva detta på ett forum:
quote:
Hardstyle på Club Paradize, fredagar på Berzelii Bar. Finns nåt som heter Acapulco också men har aldrig varit där. Körde på onsdagar förrut på Dailys? Clubtrance på Club One på Chiaro, lördagar. Tror dom brukar spela hardstyle på Muhren, S:t Eriksplan också, fredagar? Sen har jag hört av Gander att det finns nåt ställe uppe vid norra bantorget som spelar trance varannan torsdag...

Oavsett musiksmak så är Club One ( http://www.clubone.nu/www/index.phpen )upplevelse skummaskiner, laserprojektorer, massor av kåta brudar osv. Ett av de få ställen där man kan ha sex på dansgolvet utan att bli utslängd. Ingen större idé att komma innan kl 2 dock.

hade ingen aning om någon av dom klubbarna.. nån som vart på någon av dem?

Old Post Jan-17-2004 18:46  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Jag var på Club One förra lördagen. Har varit där innan, när dom hade Dailys som lokal, men det var fortfarande samma skit. Raul Och Eddy som lirar trance suger rätt hårt måste jag säga.

Dessa killar har nog inte köpt nya skivor på ett bra tag och lirar ständigt anthem efter anthem, samt lite tysk hardtrance. Så ni som gillar det bör juh gå dit.

Paradise har jag också varit på säkert 10-15 ggr. En kompis lira Rn&B
och hip hop där innan, så jag kan med handen på hjärtat säga att det är så gott som identiskt med One.

Old Post Jan-17-2004 20:27  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ville bara för till en länk ang. ämnet
http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=klubbar

Old Post Jan-17-2004 20:41  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

låter inte alltför hett

Old Post Jan-17-2004 20:42  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > klubbar i sthlm
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID from Dj Astrid LiVESET [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThrillseekers - "Synaethesia 2004" (Ferry Corsten Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:46.

Forum Rules: