I know it is quite far ahead but does any1 know of any good trance events or good djs playing at this date, clubs with dj listings would be appreciated, xl has been recommended to me. thanks people
wat is dit nou weer voor onzin dude?? dat vraagt die toch helemaal niet!
het is toch hartstikke onoverzichtelijk om allerlei verschillende vragen in 1 thread te stellen?? en alsof iedereen die foreign-thread leest. :S
bovendien is het ook niet zo dat ta een onoverzichtelijk zooitje is door ál die threads die er dagelijks geopend worden.
je kan die gast toch op een normale manier antwoord geven? ik denk dat jij het ook op prijs zou stellen als je gewoon antwoord krijgt wanneer je iets vraagt in een wildvreemd land.
Jan-23-2004 19:10
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by AlFerox
wat is dit nou weer voor onzin dude?? dat vraagt die toch helemaal niet!
het is toch hartstikke onoverzichtelijk om allerlei verschillende vragen in 1 thread te stellen?? en alsof iedereen die foreign-thread leest. :S
bovendien is het ook niet zo dat ta een onoverzichtelijk zooitje is door ál die threads die er dagelijks geopend worden.
je kan die gast toch op een normale manier antwoord geven? ik denk dat jij het ook op prijs zou stellen als je gewoon antwoord krijgt wanneer je iets vraagt in een wildvreemd land.
Alferox, daar hebben we die thread toch voor gemaakt?
En er wordt toch ook antwoord gegeven verder door te verwijzen naar PF? Sorry, maar dit gebeurt al EEEEEUWEN zo, en die thread is er neit voor niets. Weet niet waarom dat hele verhaal dan van je komt, maar het is niet meer dan normaal dat dit gebeurt. Die thread is er duidelijk, en mensen LEZEN gewoon totaal niet.
Jan-23-2004 19:22
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
*BURP*
Hij is nog niet closed, kan ik mooie effe +1 scoren hier
mowehahahhaha
Jan-23-2004 20:06
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by FunkySimon
ja inderdaad, hij zoekt een hotel daarvan staan er tig op die eerste pagina van die thread en hij zoekt feesten en daar van staan er ook een hele zooi in die andere draad, tis toch beetje nutteloos om dan al die links en uitleg nog een keer te geven..
Zo wie zo commentaar op ons leveren is een beetje kansloos, aangezien de mensen die commentaar leveren ook altijd zo behulpzaam zijn om de buitenlandse TA'ers te helpen Dus als Alferox zich geroepen voelt al de buitenlandse vragen te beantwoorden, doop ik hem hierbij tot officiele foreign-TA helper
Jan-24-2004 06:25
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by MaGiK54
Zo wie zo commentaar op ons leveren is een beetje kansloos, aangezien de mensen die commentaar leveren ook altijd zo behulpzaam zijn om de buitenlandse TA'ers te helpen Dus als Alferox zich geroepen voelt al de buitenlandse vragen te beantwoorden, doop ik hem hierbij tot officiele foreign-TA helper
jullie zijn de trenserts, ik niet.
alsof ik weet wat er voor trens-feesten zijn die dag
Jan-24-2004 15:11
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
jullie zijn de trenserts, ik niet.
LoL
Jan-25-2004 14:33
New Wave
We are all a number......
quote:
Ja, en daarom staat er een link naar de thread waar alles wel staat.
Snap niet waarom je zo aan het piepen bent, zit je in een dip ofzo ?
Jan-25-2004 14:36
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by New Wave
Ja, en daarom staat er een link naar de thread waar alles wel staat.
Snap niet waarom je zo aan het piepen bent, zit je in een dip ofzo ?
nee hoor, ik stoorde me slechts aan het selectieve gebrek aan behulpzaamheid. zoals dat eerder in de thread van vinyl boy ook al het geval was.
maar blijkbaar is dat de omgangsvorm hier op dit forum.
nouja, prima
Jan-25-2004 16:39
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
nee hoor, ik stoorde me slechts aan het selectieve gebrek aan behulpzaamheid. zoals dat eerder in de thread van vinyl boy ook al het geval was.
maar blijkbaar is dat de omgangsvorm hier op dit forum.
nouja, prima
Mjah ,daar ben ik het wel mee eens, dat sommige omgangsvormen wel eens wat verbeterd mogen worden hier. Ook het taalgebruik met leestekens etc Maar met buitenlandse TA's op het forum is gewoon zo'n thread nodig. Soort inburgeringscursus