|
| quote: | Originally posted by Flippe
Das wel een mooi dingetej!
Moet ze eens een geluidsopname van maken |
Haha ja, en dan ga je daar naar luisteren op je computerspeakertjes en dan zeg je "mwah, het zal best de grootste subwoofer ter wereld zijn maar het klinkt helemaal niet hard...".
Ik weet niet of je opmerking serieus was of een zeer sterk staaltje satire, ik hoop het laatste.
WTB.
|