Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Club vs Trance events
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Goldiluxe
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003
Worm Popper Club vs Trance events

Nyfiken ar jag pa att veta vad ni tycker bast om?

Kanske ar det att ga pa en klubb dar en eller tva superbra Djs spelar,i en mysig mindre miljo, med frascha toaletter, fast kanske lite dyrare.

Eller

Super bigga events som Sensation och liknande, med kanon ljus och ljud, massa massa folk, och 25 super Djs?

Jag ar nufortiden mer kat pa clubbar isafall.

Fast helst av allt konserter.

vad tycker ni?

Old Post Feb-04-2004 11:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Goldiluxe Click here to Send Goldiluxe a Private Message Add Goldiluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Det är ju en bra och svår fråga!

Jag själv skulle nog säga event framför en klubb.
På ett event är det mer "spänning" på vad man ska få uppleva, asså....det är lite svårt att förklara
Kanske känner jag så för att jag inte har upplevt så många större event.
Klubb känns mer som lite vardag (även om det kan vara riktigt bra stämmning på en klubb också!) och event lite som helgdag då
Så känner jag iaf.

Old Post Feb-04-2004 12:05  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Jag har aldrig varit på nåt stort "event", så därför skulle jag gärna vilja besöka ett och se hur det är Det verkar ju inte tråkigt iaf

Old Post Feb-04-2004 12:09 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by reveal
Jag har aldrig varit på nåt stort "event", så därför skulle jag gärna vilja besöka ett och se hur det är Det verkar ju inte tråkigt iaf
du var väl på lucia kryssen visst? det räknas nog som event, där är ju knappast klubb.

Old Post Feb-04-2004 12:10  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

klubb är att föredra, enligt mig.
Visserligen e event kul också, riktigt kul om det är stora dj's som avlöser varandra.
Men tänk dig istället alla dessa dj's på en klubb, avlösa varandra, en per vecka, med mindre folk så att det utvecklas en närmare relation mellan dj'n och publiken.

då känns klubb mycket roligare än en event, plus att du missar en massa dj's på stora festerna. du måste ju springa runt ifall du ska se alla. på en klubb har du 1 eller 2 att lyssna på. du missar aldrig nåt.

Old Post Feb-04-2004 12:30  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by JayBee
du var väl på lucia kryssen visst? det räknas nog som event, där är ju knappast klubb.

Litet "event" i så fall, jag menar TE, Sensation etc... med minst 25000 besökare

Old Post Feb-04-2004 12:36 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Goldiluxe
Senior tranceaddict

I detta fallet tankte jag att event ar nagot lite mer special arrangerat.

Klubb tankte jag ett utestalle med nagra tusen pers max.

Old Post Feb-04-2004 13:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Goldiluxe Click here to Send Goldiluxe a Private Message Add Goldiluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

båda e nice.
fast mer intimt på klubbar såklart..
jag har aldrig varit på ngn konsert

Old Post Feb-04-2004 13:43  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

jag tror nog faktist att min favorit är sånna här såkallade "små-events" altså typ som devotion, ATH, spring cruise osv.. ganska mycket folk men inte för opersonligt. man känner ändå många och man kan ta sig runt likso, om man tappar bort varandra kan man hitta varandra igen. jag skulle inte villja tappa bort poolarna på typ sensation

Old Post Feb-04-2004 13:44  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Goldiluxe
Senior tranceaddict

Sma events later trevligt.

vet itne om jag varit pa ngt sadant dock.

hmm../

Old Post Feb-04-2004 13:48  Netherlands
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by Goldiluxe
Sma events later trevligt.

vet itne om jag varit pa ngt sadant dock.

hmm../
stackarn.. du har blivit alldelles för hollänsk (no offence Scul, I still loove you )

du får väl helt enkelt komma till sverige och testa!

Old Post Feb-04-2004 13:50  Sweden
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

events verkar fetare, tycker det e maffigt när det e mkt folk

Old Post Feb-04-2004 13:55  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Club vs Trance events
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Tim Skinner (In Guatemala) track7 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFaysal - "The Look Of Love 2002" (Instrumental Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:06.

Forum Rules: