Ik las in een forum dat het misschien een leuk idee was om zelf trance addict shirts te drukken/borduren, omdat de ta shirts van hier een beetje duur zijn om hier heen te shippen. We maken ze dan met "Trance Addict Forum Hooligan" erop en de ta kikker erop (ik ga toch liever voor het logo met die kale kruiskop, maar daar kunnen we hier juist goed over discussieren).
Wie kan of weet hoe we dit kunnen realiseren, hoeveel dit exact gaat kosten, en wie doen er allemaal mee?
Zou wel cool zijn al konden we elkaar herkennen op een volgend festival aan die shirtjes.
wel in een betere kleur dan in de shop hier ,gewoon zwart ofzo
Aug-05-2001 19:52
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
is TA blauw dan niet cool, of zijn ze dat juist in deze shop??? zwart wordt f**king heet als je naar outdoor festival gaat, ik probeer ff praktisch te denken.
En ik vind dat kale kruiskop persoonlijk ook cooler dan die kikker.
GreetZ, DC
Aug-05-2001 20:01
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Als ik jou was zou ik dit eerst ff plaatsen in de site suggestions....after all...t copyright is van Swampz
Aug-05-2001 20:01
Blik
The Almighty Blik
ja, ben ik het ook mee eens Miss P. eerst aan swamper vragen op de discussion forum, of via PM
Aug-05-2001 20:29
SnuggLe
drs. Betweter
Re: Trance Addict T-shirts voor nederlandse TA's
quote:
Originally posted by Little Theseus Ik las in een forum dat het misschien een leuk idee was om zelf trance addict shirts te drukken/borduren, omdat de ta shirts van hier een beetje duur zijn om hier heen te shippen.
Ken ik dan ook ff vangen, het idee voor de NL-shirts was van mij! :P Just kidding ofcourse
Greetz,
SnuggLe
Aug-05-2001 23:36
New Wave
We are all a number......
hey , sign me in, maaruh, moet dat Forum Hooligan er op?
Ken daar niet wat anders voor verzonnen worden
Als mensen suggesties hebben voor titels.......plaatsuh!!
OKee,maar nu ga ik echt weg op vakantie, en ga nu echt niets meer posten!! (New Wave addicted or what!!? )
Aug-06-2001 07:27
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Ik doe ook wel mee, maaruh wie gaat het ontwerp en de rest regelen?