Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Är det många som ska på kryssningen som är under 20+ ?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Zliten
tranceaddict

Registered: Nov 2003
Dunno Är det många som ska på kryssningen som är under 20+ ?

undrar det eftersom jag har en tanke på att följa med men är under 20...... Tänkte fråga om man har biljetten redan är det stor chans att de kollar legg vid ingången till båten???

Old Post Mar-02-2004 12:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Zliten Click here to Send Zliten a Private Message Add Zliten to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

jo, samma situation här !

KESO!

Old Post Mar-02-2004 12:37  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zliten
tranceaddict

HappyHappy

Okej men har hört att ingen har åkt dit för det men vissa säger att de har slump kontroller skulle vara jobbigt att åka dit på en..

Old Post Mar-02-2004 12:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Zliten Click here to Send Zliten a Private Message Add Zliten to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

jag tror att desto mer folk pratar om detta (och specielt öppet på internet) desto mindre chans att man kommer med i framtiden om man är under 20.

Old Post Mar-02-2004 13:01  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zliten
tranceaddict

Sneaker Pimp

heheh S.Ä.P.O surfar säkert här vi ska akta oss.. Nej men skämt o sidå... Så verkar det som några 19 åringar ska med.. Får väl ta och chansa... Steve stäng denna tråd innan S.Ä.P.O käkar upp mig

Old Post Mar-02-2004 13:05  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

äh.. tror knappast att dörrvakterna på silja line läser det här forumet, och vad det beträffar monday bar, så skiter de förmodligen fullständigt i vilkafolk som släpps in, det är trots allt siljas ansvar.

men för att svara på din fråga så, jo det är många som ska med som inte har åldern inne.. nog är det en chansning alltid, men det är förmodligen minimal risk att torska, speciellt om du låter skägget stubba till lite

Old Post Mar-02-2004 13:18  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag har inte befogenheten att stänga trådar

Men iaf. Zliten... du ser ju äldre ut än mig så de e la lugnt eller hur Annars får du insupa lite Ouzo så du luktar gangster och gangsters vill dom ju ändå skeppa över till Finland

Old Post Mar-02-2004 13:20  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zliten
tranceaddict

Jester

HAHAHA steve...... Du är ju lika sjuk som mig =)

Nää men det skulle vara torskigt att åka dit vid insläppet till båten =)

Men det blir väl inga problem om jag låter skägget växa lite... Och kommer jag med så ska jag supa ner dig Steve med Ouzo tro mig =)

Old Post Mar-02-2004 13:22  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Zliten
HAHAHA steve...... Du är ju lika sjuk som mig =)

Nää men det skulle vara torskigt att åka dit vid insläppet till båten =)

Men det blir väl inga problem om jag låter skägget växa lite... Och kommer jag med så ska jag supa ner dig Steve med Ouzo tro mig =)

Uuuuoooooch... Ouzo Är inte fötjust i den drickan men bjuder du på en shot så ska jag härda.

Förstörde mitt Ouzo sinne på Kos 1998 när mina polare köpte en 3 litersflaska med Ouzo... Mot slutet av veckan var det den enda spriten vi hade kvar så för att kunna stå ut med smaken groggade vi med Ouzo+Lime+Coca Cola... inget går ihop med nåt Men fulla blev vi

Old Post Mar-02-2004 14:02  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by staz
äh.. tror knappast att dörrvakterna på silja line läser det här forumet, och vad det beträffar monday bar, så skiter de förmodligen fullständigt i vilkafolk som släpps in, det är trots allt siljas ansvar.

är det inte monday bar som satt åldersgränsen?

Old Post Mar-02-2004 14:04  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zliten
tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Uuuuoooooch... Ouzo Är inte fötjust i den drickan men bjuder du på en shot så ska jag härda.

Förstörde mitt Ouzo sinne på Kos 1998 när mina polare köpte en 3 litersflaska med Ouzo... Mot slutet av veckan var det den enda spriten vi hade kvar så för att kunna stå ut med smaken groggade vi med Ouzo+Lime+Coca Cola... inget går ihop med nåt Men fulla blev vi

hahah Ouzo ska man drick när man äter fin mat eller vill komma in på färjan... Inte på Kos... För att bli full haha =)

Då ska Vodka flaskan ligga och vänta... =)

Old Post Mar-02-2004 14:04  Sweden
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by St_Andrew
är det inte monday bar som satt åldersgränsen?
nope, mondaybar brukar köra med 18 pga att folk skickar mycket mejl om det osv det är silja som har åldersgränsen.

zliten, staz: men säpo har ju inget med det hela att göra så jag antar att ni skämtade om det. och vakterna på silja, vilka vakter? det finns några sjöklädda personal vid ingången som fösar in folket och sen några poliser och en hund som kollar knark.

altså saken är den att desto mer folk som vet om detta desto mer snack blir det, tillslut så kommer det i kontakt med någon som kan förändra läget och vi vet inte om den personen bryr sig eller inte. eller så kanske det kommer runt till folk som sedan ringer in och frågar om saken och då kanske om många personer ringer in och frågar om detta kanske personalen blir lite rädd för att det blir mycket uppmärksamhet, vilket är en dålig sak. då kanske de drar in med id kontroller på måfå osv.

aja spelar ingen roll typ för så jävla mycket folk som snackar om det redan men som sagt förr eller senare kommer ordet runt, lita på det. vi får hoppas att de inte bryr sig.

Old Post Mar-02-2004 14:45  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Är det många som ska på kryssningen som är under 20+ ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed an ID on this house track [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTony Senghore - "Peace" (Sebatian Ingrosso Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:47.

Forum Rules: