|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
* Populariteit van Techno (verassend groot terwijl ik het persoonlijk beschouw als een best lastig te trekken stijltje) |
Even een kleine nuancering.. de populariteit van HARDE, loop-based techno. Er komt ontzettend veel hiervan uit op vinyl, maar voor mij is het nog steeds erg lastig om goede platen te vinden, omdat ik niet om de hardere variant geef..
De hardere techno wordt tegenwoordig steeds populairder onder het volk dat ondertussen een keer op de hardstyle is uitgekeken, en weer eens iets anders wil.
| quote: |
* Populariteit van Hardcore. Op PF momenteel even hoog als hardstyle. |
Ik zal maar niet beginnen over de 2004 remix van 'I wanna be a hippy' 
Ik zie verder techno nog wel populairder worden, en dan met name de harde variant, zie hierboven voor de reden. Over het al dan niet succes hebben van urban durf ik niks te zeggen, ik heb er helemaal niets mee, en weet ook eerlijk gezegd echt niet in hoeverre dit leeft hier in Nederland..
Verder gaat progressive, zeker de wat melodieuzere variant (James Holden etc.), nog hoge ogen gooien, kijk alleen maar eens naar hoe populair het hier in het groepje NLTA's aan het worden is. Voor de mensen die hiervan houden wel een goede ontwikkeling, steeds meer feesten en zo 
|
Mar-04-2004 12:00
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:24.
Forum Rules: