|
Net terug uit blankenberghe
hier ff mijn party report van weekje blankenberghe
vorige week maandag gingen we weg, we hadden afgesproken dat we om half twaalf zouden vertrekken en wie komt er om 10 voor twaal aan zetten.... ja moi, heb als je op het laatste moment je spullen gaat pakken.
na twee en een half uur rijden naar het altijd zonnige belgie kwamen we aan, we zaten op een soort centerparks in 2 bungalows in totaal waren we met 16 man. we hadden ook allemaal de dezelfde hawai bloesjes aan zodat we al snel bekent stonden als de mannen in de blauwe bloesjes, na een avondje karaoke op de camping kon onze reputatie helemaal niet meer stukj
de gezelligste discotheek was dancing ibiza, vooral belgiesche jump muziek, muziek alla milk inc soms wat hardcore en top 40. na een gesprek met dj te hebben gehad nodigde hij me uit om zondag te draaien, dus dat heb ik gedaan, was zker vet stonden denk 200 man in die tent en iedereen ging uit hun dak was zker vet, ik ga nu samen met die dj en yves de ruiter draaien op een feest van 1000 man in antwerpen. is niet slecht voor iemand die pas 9 maanden bezig is met draaien als zeg ik het zelf.
ben eigenlijk in heel de week niet echt dronken geweest, met me maten hebben we heel veel lol gemaakt en bijna de camping afgetrapt. en heel brabant zat in blankenberghe wat ook wel leuks was, haudoe en bedankt ole ole
en dan nu over het vrouwelijk schoon dat er rond liep:
er liepen wel leuke meisje rond maar niet gescoord, jammer maar daar ging ik ook niet voor.
nou mensen ik ga slapen want morgen staat er een 'gezond'portie wiskunde b op me te wachten.