Mar-09-2004 08:35
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
So a lot of themes are required over the course of the evening. Do you think record selection and knowing when to drop a track is as important as mixing them really?
Exactly. Good preparation is needed. It's no use just banging out the latest records with the biggest breaks or basslines in them. It has to match the audience and what they are feeling.
Helaas denken ze er niet allemaal zo over...
Leuk interview, aardige mening over mp3 heeft ie ook
Mar-09-2004 08:45
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Klopt wel wat ie zegt. Het licht en geluid van het paard is echt een natte droom voor iedere dj!
Er wordt steeds gesproken over A-R activiteiten. Kan iemand mij uitleggen wat daarmee bedoeld wordt?
Verder prima interview, beide beentjes op de vloer zodat wij de beentjes van de vloer kunnen gaan
Mar-09-2004 22:13
Ding Chavez
drs. progger
quote:
Originally posted by JunKX
Er wordt steeds gesproken over A-R activiteiten. Kan iemand mij uitleggen wat daarmee bedoeld wordt?
Verder prima interview, beide beentjes op de vloer zodat wij de beentjes van de vloer kunnen gaan
A&R staat voor Artist & Repertoire. Kort gezegd is de A&R man verantwoordelijk voor het spotten van nieuw talent en het garanderen van de kwaliteit van een label.
Mar-10-2004 08:54
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Om niet teveel kleinenberg threads te openen...
sander heeft een dancestaraward gewonnen voor zijn remix van justin timberlake - rock your body
Mar-10-2004 12:56
Ding Chavez
drs. progger
quote:
Originally posted by magrec
Om niet teveel kleinenberg threads te openen...
sander heeft een dancestaraward gewonnen voor zijn remix van justin timberlake - rock your body
Van mij had the scumfrog hem mogen winnen.
Mar-11-2004 15:45
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Vet zeg dat Sander die award in de wacht heeft gesleept! Ik vond vooral die unreleased remix echt subliem. Iemand trouwens iets vernomen hoe Sander Kleinenberg als Media Jockey het gedaan heeft in Miami? ben ik benieuwd naar