Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Sensation Black 2003 Video
Lite out of date, så att säga, men ändå. Har äntligen fått tummen ur arslet och lagt upp min video från Sensation Black förra året. Lade för längesedan upp en video med Megamixen - detta är samma video - fast allt material jag hade, inklusive megamixen.
KOM IHÅG! Denna videon kommer bara att ligga uppr på min server högst en vecka eftersom den tar upp jävligt mycket bandbredd. Om någon råkar missa den kan jag, om Steve tillåter, lägga upp den på hans FTP. Den är trots allt 700 megg - så det är helt upp till honom
Alla hardstyle fans kommer nog att uppskatta videon eftersom jag fick med över 20 minuter från DJ Darkravers spelning, innan batteriet dog . Utöver detta har jag också med en del från Lunas och Dana's spelning.
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Mar-12-2004 18:16
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
detta ska bli intressant..
vad sitter du på för lina? Jag tankar bara ner i 12kb/s (har 8mbit) =/
Mar-12-2004 19:22
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
segt som gårdagens mes-smör, men väntan är ingen fara
kommer bli askul att se. gillade dancevalley-filmen som satan
Mar-12-2004 19:58
Laszlo
The weekend has landed
12 kbps?! Det var illa. Min host har ju jävligt bra hastighet - kan var många andra som tankar den - lade en post om videon i Pictures/Party Review forumet också - eller så har han tröttnat på att jag lägger upp så stora filer och strypt bandbredden - jag vet inte - hoppas ni får hem den och att ni gillar den i alla fall
jag har sett en del nu.
darkraver lirar ingen hardstyle f.ö. men oldschool hardcore som kallas också jumpstyle. hur som helst, värför läggde du inte till ljudet från de livesets? det vore mycket bättre
quote:
Originally posted by ScuL
jag har sett en del nu.
darkraver lirar ingen hardstyle f.ö. men oldschool hardcore som kallas också jumpstyle. hur som helst, värför läggde du inte till ljudet från de livesets? det vore mycket bättre
hmmmm...jag orkade inte krabba Ska till Göteborg nu och stannar där över helgen - förhoppningsvis får jag tid över till att lägga upp filmen från de två senaste kryssningarna nästa vecka