|
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik luister het tegenwoordig bijna nooit meer, ik vind het ten opzichte van vroeger slechter geworden. Vroeger had je nog die top 20 enzo... en tegenwoordig heb je vooral van die opgenomen setjes.
|
Dat is idd wel heel erg vroeger, top 20 met pronti en kalmani! het is wel zo dat de scene zo veranderd is de meeste jan lul dj heeft al een eigen prog. bij id&t! en om vernieuwend te blijven zijn ze een andere weg ingeslagen. Eerst twee uur zeer gevarieerde kletsers en daarna wat opgenomen setjes van super dj's. Je kan zeggen wat je wilt maar het zijn geen sets van B ganituur! (deep dish, kleinenberg, lopez, sathosie, cox, remy, etc etc) Ben wel blij dat het niet meer die standaard trance is!
___________________
Start audio upload now!
Van diepens dance department
|