Wie heeft er nog wat PUBS voor me die ik kan gaan vullen?
Ik moet mijn upload-woede weer even kwijt , heb nl. geen zin om dat op RMF te doen...dus moet het maar hier
Er is nl. een nieuw album van Ferry (ook een Japans album), Space Age 1 is weer opnieuw gereleased in 192kpbs (door 1real, waar ik nu lid van ben) & er moeten nog wat DV-sets online....
Oh ja, de foto's van de DV-meeting zijn denk ik morgen klaar, anders maandag. Scan ik ze meteen ff in enzo...staan ze hier woensdag online (moet nl. maandag op kamp met 1ste jaars feuten van de intro hier).
Btw Henkie_Henk: Ik heb geen MSN, hebbie geen icq?
Contact me anders ff op 18223200....
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Aug-16-2001 11:02
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
Re: Pubs? Ik wil UPPEN!
quote:
Originally posted by SnuggLe Wie heeft er nog wat PUBS voor me die ik kan gaan vullen?
Ik moet mijn upload-woede weer even kwijt , heb nl. geen zin om dat op RMF te doen...dus moet het maar hier
Er is nl. een nieuw album van Ferry (ook een Japans album), Space Age 1 is weer opnieuw gereleased in 192kpbs (door 1real, waar ik nu lid van ben) & er moeten nog wat DV-sets online....
Oh ja, de foto's van de DV-meeting zijn denk ik morgen klaar, anders maandag. Scan ik ze meteen ff in enzo...staan ze hier woensdag online (moet nl. maandag op kamp met 1ste jaars feuten van de intro hier).
Btw Henkie_Henk: Ik heb geen MSN, hebbie geen icq?
Contact me anders ff op 18223200....
Greetz,
SnuggLe
LOL
Die Ferry was ik net mee bezig te FXP'en (nou ja nog neit begonnen hoor)
Had hem al gezien maar nog geen zin gehad om te downen
Als jij het wil doen be my guest
Oh damn, als SnuggLe gaat uploaden op jullie pubje dan kan het nog leuker worden. 2 lui op UT die naar elkaar uppen, dan gaat het lekker snel!!!!
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Aug-16-2001 12:16
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! Oh damn, als SnuggLe gaat uploaden op jullie pubje dan kan het nog leuker worden. 2 lui op UT die naar elkaar uppen, dan gaat het lekker snel!!!!
GReeTZ
Eh..wie zit er nog meer op de UT dan?
Enneh Glaniskanis: Ik wil wel uppen, maar kweet niet waaaar
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Aug-16-2001 12:26
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh..wie zit er nog meer op de UT dan?
Enneh Glaniskanis: Ik wil wel uppen, maar kweet niet waaaar
Greetz,
SnuggLe
Weet je nog www.tptp.cjb.net, die hadden ook een ftp op de UT. Das allemaal veranderd, alleen gebruiken ze nog wel de UT voor hun project. PM Glaniskanis maar ff, die kan je wel verder helpen. Of kom op mIRC ff naar #taforum...
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Aug-16-2001 12:41
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
Klopt allemaal
Ferry is btw al geupped
Als jij nou ook een soort "mirror"-FTP maakt dan zijn we weer een stuk verder LOL
De ruimte op die Promo Whores FTP is beperkt en daardoor issut soms ook irri
Start jij ook ff een FTP'tje voor TA kunnen we mooi verder downen
Ik heb nog wel wat liggen.. hidden locked je zegt t maar
deejze zijn nog godse (das harderwijks) snel ook!
Maareh download jij msn maar ff ik heb wel icq maar gebruik ik nooit meer.. k heb zelfs icq 2001 hehe nog nie gerelld althans nie toen ik em al had lol.. leaked version ofzow.. dan ist ie met smilies enzow Wordt t allemaal nog net ietsie langzamer van..