Weet iemand toevallig of er een goede recordstore zit in Haarlem ??
dus niet zoiets als de FreeRecord Shop ofzo, maar een echte recordstore dus -> met trance, techno, house enzo
bedankt
Aug-17-2001 15:06
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Nee haarlem is een kutstad daarvoor.
Je hebt alleen Trancecentral bij het station en Key records in de cronje en die verkopen platen. Maar ik haal mijn cd's altijd in de FREE in de grote houtstraat.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***