Het idee bestaat om met een paar mensen rond het Brusselse een hoop platen in te kopen bij Only Dj's.
Om 50 plaatjes te versturen naar Belgie vragen ze 16€.
Waarom meedoen?
-Only DJ's heeft een breed aanbod van goeie plaatjes.
-Ze zijn goedkoper dan 2Dance
-Portkosten worden zo lichter, ze worden verdeeld over de deelnemers.
-en zo krijgen we eens een beta meeting in brussel
Ik zou graag in de paasvakantie de plaatjes doorgeven. Iedereen die wilt meedoen post dat hier maar. Ik PM u dan mijn rekeningnummer. Geef mij dan maar het lijstje door (controleer wel of ze het hebben eh ). Maandag 7 april (eerste maandag van paasverlof) dien ik dan bij only dj's de bestelling in. De dag zelf is dat nog betaald en tegen donderdag of vrijdag heb ik de plaatjes dan.
Dan spreken we ergens een plaats en dag af om de plaatjes te overhandigen.
Er moeten natuurlijk wel genoeg mensen zijn die geïnteresseerd zijn (ik denk minstens nog 3 anderen buiten ik... Pooley zegt dat hij al meedoet), anders heeft het niet echt zoveel zin.
Als er nog vragen of opmerkingen zijn... post ze ook maar he
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Mar-21-2004 13:22
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
Location: Ghent
ja, lijkt me geen slecht idee
even kijken wat ik wel zou willen hebben en dan zien of mijn bankrekening het toelaat
arf.. tis zondag avond, en kheb nog altijd geen reet geslapen, daarmee waarschijnlijk... ma ik begrijp et nie?
ik bedoel, wij geven door wa tracks we willen? gij gaat ze bestellen, maar als ze dan nog niet binnenzijn?
en wij moeten da geld op u rekening storten?
ma waarom tracks bestellen die we in een gewone vinyl winkel ook kunnen krijgen? of is het wat ouder werk?
verklaar u nader alstublieft. let niet op de voosheid van deze post btw
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Mar-21-2004 21:03
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
only dj's heeft gewoon een mega-groot aanbod van oudere en nieuwere plaatjes. Op de 2dance heeft het een stapje voor omdat only dj's véél goedkoper is. (Rah - seven voor maar 5.99€!!)
Alleen de portkosten houden mij tegen. Ma als ge die verdeeld onder verschillende mensen is ook da probleem opgelost.
quote:
gij gaat ze bestellen, maar als ze dan nog niet binnenzijn?
ja, ik bestel ze, maar kijk wel na wat ze op hun site hebben he... wa ze nog ni hebben, kan ik nog niet kopen ook niet he
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Mar-21-2004 21:11
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
quote:
Originally posted by Tiger777
only dj's heeft gewoon een mega-groot aanbod van oudere en nieuwere plaatjes. Op de 2dance heeft het een stapje voor omdat only dj's véél goedkoper is. (Rah - seven voor maar 5.99€!!)
Alleen de portkosten houden mij tegen. Ma als ge die verdeeld onder verschillende mensen is ook da probleem opgelost.
ja, ik bestel ze, maar kijk wel na wat ze op hun site hebben he... wa ze nog ni hebben, kan ik nog niet kopen ook niet he
joa da is woa...
maybe I'll check out their stock.
misschien zit er wel iets leuk tussen
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Mar-22-2004 17:59
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
We moeten toch minstens met 4 zijn willen we het de moeite waard houden he. Meer respons???
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Mar-22-2004 18:38
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
quote:
Originally posted by Tiger777
We moeten toch minstens met 4 zijn willen we het de moeite waard houden he. Meer respons???
seg jos, wa is diene website weer. want kzit ier maar vanalles in te vullen ma crappy internet werkt precies nie goe
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Mar-22-2004 19:03
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
Re: Plaatjesinkoop bij Only DJ's
quote:
Originally posted by Tiger777
Het idee bestaat om met een paar mensen rond het Brusselse een hoop platen in te kopen bij Only Dj's.
Ik heb mijn lijstje juist opgesteld... 70€ waar ik in de 2dance dik 95€ voor zou betalen (én noges 8€ om mij te verplaatsen)
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Last edited by Tiger777 on Mar-22-2004 at 21:25
Mar-22-2004 20:36
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
quote:
Originally posted by Tiger777
We moeten toch minstens met 4 zijn willen we het de moeite waard houden he. Meer respons???
kzal ekik ene kopen om aan mijne muur te hangen boven m'n bed,lol
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af
Mar-22-2004 21:26
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
1 maar?
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Mar-22-2004 21:28
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
quote:
Originally posted by Tiger777
1 maar?
lol,yep anders komt de bepleistering mee
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af
Mar-22-2004 21:30
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
owkie... Eigol doet waarschijnlijk ook mee (afhankelijk van zijn portefeuille ). Dan zijn we toch al met 3 of 4. Wa mij betreft gaat het dan door. Misschien is nabistai nog wel geïnteresseerd om mee te doen??
Oh ja, concreet:
Gezien geld een 2 werkdagen nodig kan hebben om op mijn rekening te gaan, en ik het geld moeilijk kan voorschieten (cashflow ), raad ik aan iedereen mij zijn lijstje te bezorgen en zijn overschrijving te doen ten laatste op 2 April.
De portkosten vallen moeilijker op voorhand te berekenen. Die kan ik wel voorschieten en dat rekenen we wel af op de dag van de overhandiging.
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !