או קיי, אז למי שיצא לשמוע אתמול את התוכנית של ABOVE AND BEYOND שמע באמצע התוכנית את הקטע: COLDWARE - FUSION כידוע לכם זה קטע ישראלי ולא אחר משל חבר שלי !! מנו אני מצדיע לך !! ממשיכים לפוצץ את רחובות כל בוקר !!
Last edited by markfeldman on Apr-24-2004 at 12:52
quote:Originally posted by markfeldman או קיי, אז למי שיצא לשמוע אתמול את התוכנית של ABOVE AND BEYOND שמע באמצע התוכנית את הקטע: COLDWARE - FUSION כידוע לכם זה קטע ישראלי ולא אחר משל חבר שלי !! מנו אני מצדיע לך !! ותודה על הדיסק שצרבת לי !!! ממשיכים לפוצץ את רחובות כל בוקר !! אם אתה כלכך מתלהב תן לנו איזה סמפל שנבין על מה אתה מדבר
___________________ vandict
יש אישור, טראק חזק מה רחובות? אתם גרים ברחובות??? אני שם כל יום יא גנוב...
___________________ Music----is----universaL Pay a visit good fella: Xetro's MySpace Xetro's Facebook page
quote:Originally posted by Eitan E אם אתה כלכך מתלהב תן לנו איזה סמפל שנבין על מה אתה מדבר באמת לא יזיק איזה סמפל...
___________________
כן באמת לא יזיק סאמפל....... אבל בכל מקרה, לא ידעתי שאתם מרחובות!!!!!! אני גר 5 דקות נסיעה משם :P
כע באמת קטע חזק זה אינפורמרס למי שזוכר את dawn of mankind
1. כן אני גר ליד רחובות. 2. קטע עצבני ביותר וחכו חכו יש עוד המון הפתעות בדרך. 3. סאמפל ??? בלתי אפשרי טכנית.
איפה בדיוק אתה גר?
quote:איפה בדיוק אתה גר? ברנר.
אני מזכרת, מתי עושים מפגש ישובי סביבות רחובות?
quote:אני מזכרת, מתי עושים מפגש ישובי סביבות רחובות בכיף... מתי שבא לכם. אתה בא לארמין ?
אני כבר יומיים שובר תראש מנסה להבין איפה משדרים את התוכנית הזאת ....????
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA