|
zooooo ben net terug! wat was dit vet! Armin begon zo rond kwart voor tien, omdat alles wat uitliep. Ik was er al rond half negen en miss djax, die ervoor draaide, draaide stevige techno en eigenlijk vond ik het niks. Enorm eentonig, met een aantal leuke drumroffeltjes. TIjd voor armin!
Toen ie de decks bemande was de avond al geslaagd! werd meteen warm voor een leuk feestje. Hij begon met een geniale plaat, ik kende het niet. Hij draaide zowiezo best veel nieuwe tunes. Niet eens no one on earth btw (Thank God!)
Ik weet nog dat armin iig draaide:
Ton TB - Dream Machine
Mark Norman - Phantom Manor
Kay D Smith & Marc Tall Pres. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix)
Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Remix) (niet helemaal zeker)
die nieuwste katana...
en nog wat. Als 'encore' was Solar Factor - No Return! Woooot!
en nog wat respectloos gebeuren daar! hij deelde aan de mensen in front 5 platen uit, en wat gebeurde er, nog geen 2 minuten later kwamen die zieligerds die de platen hadden bemachtigd er met hun botte verstand achter dat ze geen dj waren en ook geen decks hebben, en dus heel weinig aan de platen zonder mooie hoes hadden... wat deden ze...ze smeten ze gewoon 30 meter het publiek in, hoezen eraf vliegende...etc. Narigheid!
zo nu ga ik lekker slapen 

|