Yes äntligen vart man före steve med info om kryssarna ;-)
"Monday Bar Summer Cruise 26-27 augusti
Många har undrat vad vi menat med "Act of Gods" i vårt kalendarium. Som ni kanske minns skrev vi samma kryptiska tre ord i vintras innan vi släppte nyheten att John Digweed var bokad på valborg. Med andra ord så har vi något nytt, något riktigt, riktigt stort på gång! Vi tänker dock hålla er på sträckbänken ett litet tag till innan vi släpper bomben...
Vi kan dock avslöja så mycket att det syftar på att några av världens största namn inom techno, trance och house kommer att spela på vår stora nästa kryssning som går av stapeln den 26-27 augusti på Silja Festival. Monday Bar Summer Cruise med Ministry of Sound blir sommarens riktigt stora fest och en grandios avslutning på sommarsäsongen. Denna gång även med dansgolv på däck om vädret tillåter!"
Ska bli intressant att se vilka namn de släpper denna gången inom trance och techno genren, men den där housen får allt hålla sig i maskinrum om det inte är musik till maten vi pratar om.
Utomhus scen hade också varit förbannat nice.
Och för att inte samma eviga följdfråga ska komma så... Ja det är 20 års gräns, ja de kommer ha det fantastiska specialerbjudandet med 1 hamburgare + en öl för 100 kr även denna kryssningen och nej man får inte bada i havet.
___________________
Leader of the last line of defence against the complete world domination of shitty hipphopp-fanatics and other rnbfuckups.
May-05-2004 04:27
FredAcler
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2004
Location: Örebro, Sweden
YES!!!!!!!!
Det här kommer nog bli riktigt bra tror jag. Ska bli kul att se vad dom sätter ihop för line up. Väntar med spänning
Originally posted by SteveTranz4ever
Självklart kommer jag men *suck*... fan e lite less på FestivalbåtN
vadå snackar du skit om mitt hem eller? jag ser mig själv som boende på den där båten kan vartenda vrå utantill nu
(dämpa gärna eran negativitet, bättre kryssning med as grymma dj's på en båt man känner igen än sämre dj's på en rutten svett luktande, icke luft kondittionerad lokal )
___________________
http://www.advantico.se
May-05-2004 10:03
Connector
We are connected!
Registered: Nov 2001
Location: Never Ever Land
Surt att man fyller 20 den 28 augusti De kanske är snälla och låter mig komma ändå?
Inget gnäll från mig å reveal... vi är bara ärliga gamla rutinerade pojkar...
Som sagt... klart de kommer bli KUL men den som minns Symphony i all i sin prakt & ståtlighet (+ lite groggar med Ferry Corsten i baren *ett-måste-skryt*) vet bla. att ombyte förnöjer, finare e bättre, större e najsigare. Vem skulle inte vilja ha ett större mainfloor på Festival
Ska inte säga mer om den saken men så tycker jag... alltså min åsikt, men inge gnäll Det kommer bli KUL !!!!
och en till
[edit] KLART SOM FAN du ska med Connector, en dag gnäller dom inte om !!!