Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
AiB Outdoor 04/09

ben dit topic tegengekomen op D4M, en het leek me wel leuk om ook even naar jullie visies te peilen..

wie willen we in september op de affiche zien staan?

wat mij betreft, voor de trance tent:

- Ferry Corsten
- Paul Van Dyk
- Markus Schulz

liever niet opnieuw Armin, want die is er de laatste drie edities al telkens bij geweest, en deze zomer is er ook nog de Club Elite party waar hij zeker wel van de partij zal zijn.

M.I.K.E. staat al vast.


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Last edited by TOR on May-05-2004 at 15:20

Old Post May-05-2004 15:04  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

De datum is toch 4 september? Als je dit aanpast in de titel, is het makkelijker Ik probeer hier wel bij te zijn

Verder zou ik graag namen zien als Misja Helsloot, DJ Precision, Niklas Harding, Deep Dish, Filterheadz, Ben Lost, Marco V, Ronald van Gelderen, Nu NRG, Carl Cox, Remy, Adam Beyer, Ben Sims, Michael Burkat

Old Post May-05-2004 15:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

wie ik (nog eens) wil zien:

Tiësto
Ferry Corsten
Paul van Dyk
M.I.K.E.
Nu NRG
Yoji Biomehanika
Scott Project
Carl Cox
Adam Beyer
Rush

Als ze die namen hebben zullen ze wel al vrij hard blut zijn dus dat zal volstaan


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post May-05-2004 15:12 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by Freezel
De datum is toch 4 september? Als je dit aanpast in de titel, is het makkelijker Ik probeer hier wel bij te zijn

Verder zou ik graag namen zien als Misja Helsloot, DJ Precision, Niklas Harding, Deep Dish, Filterheadz, Ben Lost, Marco V, Ronald van Gelderen, Nu NRG, Carl Cox, Remy, Adam Beyer, Ben Sims, Michael Burkat


nou ja, Misja, Precision, Niklas, Ben Lost wil ik ook allemaal wel es zien, maar je moet het ook vanuit commercieel oogpunt bekijken. met die namen trek je geen volk in België.

daarom was ik zelfs aan het twijfelen om Markus op mijn lijstje te zetten.

en daarom staat PvD er wel tussen, ook al ben ik niet overtuigd van zijn kwaliteiten. maar ik wil die zeker es zien om een definitief oordeel te kunnen vellen.


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post May-05-2004 15:23  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

freezel en dj bax back 2 back voor de opwarming he

jon'o'bir
scott bond
dj precision (heb ik één setje van en dat vond ik super)
ferry
pvd wil ik ook wel eens meemaken
markus en perry vind ik superdj's maar zou ik toch liever in een club zien.
En zoals tor al zei, tmoet niet altijd armin zijn


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post May-05-2004 15:26  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by djcresto
freezel en dj bax back 2 back voor de opwarming he

jon'o'bir
scott bond
dj precision (heb ik één setje van en dat vond ik super)
ferry
pvd wil ik ook wel eens meemaken
markus en perry vind ik superdj's maar zou ik toch liever in een club zien.
En zoals tor al zei, tmoet niet altijd armin zijn


Hehe, LOL laat ze maar een belletje geven

TOR: Klopt helemaal dat dit soort namen (nog) geen groot publiek naar een feest trekken. Het publiek is over het algemeen mainstream en wil de altijd bekende grote namen zien op een feest. Beetje jammer, maar je doet er weinig aan.

Old Post May-05-2004 15:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Freezel
Hehe, LOL laat ze maar een belletje geven



was er geen contest om te zien wie mocht openen?


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post May-05-2004 15:34  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life



Registered: Aug 2003
Location: Ghent

ik vind da M.I.K.E. & armin gewoon bij aib horen, als ik aib uitspreek moet ik meteen aan die twee namen denken... (sorry, is mijn persoonlijk gevoel)


PvD heb ik ook nog nooit aan het werk gezien en da zou niet misstaan op aib denk ik, zal heel wa volk trekken

verder zouden gabriel&dresden wel eens mogen langskomen van mij (zullen nu maybe wa volk aantrekken aangezien 'as the rush comes' nu wel alle vlaamse topparadekes is gepasseerd) die setjes die ik hoor van hen klinken wel lekker en heb ze ook nog nooit live aan het werk gezien.

Markus is niet meteen iets voor antwerp is burning denk ik, voor mij is het een super dj ma weet niet of ons belgisch volkje der ook zo over denkt

en ferry die mag zeker komen ! die MOET er gewoon eens bijzijn op een editie van aib vind ik .


maar ik heb vertrouwen in de organisators van aib, ze hebben me eerlijk gezegd nog nooit teleurgesteld !


___________________
this is NOT miami !

Old Post May-05-2004 15:36  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by emma
ik vind da M.I.K.E. & armin gewoon bij aib horen, als ik aib uitspreek moet ik meteen aan die twee namen denken... (sorry, is mijn persoonlijk gevoel)


en dit is juist niet de bedoeling.

er zullen heel wat mensen zijn die bij zichzelf zullen zeggen "alweer die twee, niet de moeite om €30 daarvoor neer te tellen".

M.I.K.E. is resident op AiB, dus daar kun je niet veel aan veranderen, maar om toch een enigszins innovatieve line-up te hebben, zou ik er Armin niet opzetten in september.

begrijp me niet verkeerd, hij is mijn favo DJ maar hij is er al zoveel bij geweest.

en wat betreft Markus heb je wel gelijk denk ik, is mss beter voor Indoor in de kleine zaal..


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post May-05-2004 15:41  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

DJ's als Schulz, O'neil, Sasha & Diggers zijn vrij kansloos voor belgenland, tenzij in een club. Vond publiek zaterdag in de main weer vrij lauw tbh, niet dat ik me niet vermaakt heb hoor, verre van



Maar aangezien outdoor toch in kleine tentjes is zou je het nog kunnen overwegen, hoewel ik ben er niet happig om, toch fus ???

Voor mij wat meer alternatieve namen:

Lange
Pulser
GTR
O'bir
the judge ??
J"OO"F
Signum
Ferry

Zie je nooit in belgië buiten ferry dan af en toe, kut vesuz

en Armin,mike of course


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post May-05-2004 16:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

ben vorig jaar naar den outdoor geweest. En ik vond het eigenlijk ni echt goe. Hopelijk doen ze dit jaar wat beter.

Heb wel genoten van Adam Beyer en Marco Bailey vs Redhead
Echt veel sfeer in die technotent toen.

Wie wil ik dit jaar zeker zien ?

1. Adam Beyer
2. Carl Cox
3. Dj Icon
4. Marco V
5. perhaps is een live optreden: Underworld of Faithless (is maar een suggestie, wat vinden jullie hier van ?)
....

Ach , da ze hunne plan er mee trekken é
hopelijk is't goe !!!


___________________
Is god a dj ? Yes she is !

I make things move! On the job and in my room !

Old Post May-05-2004 16:27  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

ik denk dat een sasha set wel iets moet geven in zo'n tentje.
btw. inderdeed ferry mag er wel is bij zijn.
tiesto niet meer, heb ik al genoeg gezien vind ik.
armin liever ook nie. sorry maar hij stelt me behoorlijk teleur de laatste tijd. (big phat imo e)
en voor de rest.
gtr? of ronski speed, die draaien wel lekker uplifting denk ik.
en natuurlijk onze mike.
wete wa in vorige editie ook lekker klonk--> die house tent. damn felix die p.diddy-let's get ill draaide... OMG


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post May-05-2004 16:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplz id [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBallroom - "Remember me" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!