|
I.L.T.A portrait
טרד שבו כל אחד יוסיף את התמונה שלו ..שנידע איך כל אחד שכותב פה ניראה שאם לדוגמע נלך ברחוב ופתאום ניראה פרצוף מוכר ...נעצור נגיד שלום ובכלל זה יקרב את כולם פה...אני יודע שקיים טרד אל דבר דומה אבל הוא לא מעודכן ..אז יאללה חבר'ה תזרמו אני בטוח שלכל אחד יש לפחות תמונה אחת במחשב...אפילו אם הי מגעילה או מצחיקה..אין לנו מי מה להיתבייש כולנו אחים פה 
___________________
|