|
Re: sweta-sidan?
| quote: | Originally posted by OracaZ
för ett tag sen så såg jag en sida med info/bild på folk från sweta.. kännde igen några utav er, ni va inne på b2p (jag jobba på backtoplastic ett tag) o undra om nån kan pasta mig den länken igen =).. kanske skulle hamna där.. .. försökte hitta sidan/länken här.. men lyckades inte =( |
amen då vet jag helt säkert vem du e 
du har nog sett mig där ett par gånger också, extremt pratig å lång som fan å alltid svartklädd 
___________________
| quote: | Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave |
|