|
|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Uit de stemwijzer kwam met een flinke voorsprong op nr. 2 D66 uit, maar zat zelf aan SP te denken... ach ik zie het wel de komende week.
|
|
May-27-2004 15:30
|
|
|
 |
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
Ik heb vorige week een programma gezien waar Paul van Buitenen in zat.
Hij is de man achter "Europa Transparant" en wil de corruptie in Europa, die de spuigaten uitloopt, tegen gaan.
In 1998 heeft deze "klokkenluider" het één en ander naar buiten gebracht. Vervolgens hebben ze hem kapot proberen te maken door hem het werken onmogelijk te maken, zijn salaris te halveren. Bovendien is hij meerdere malen bedreigd. Zijn huwelijk is inmiddels al op de klippen gelopen maar hij blijft zich hard maken voor "zijn zaak". Hij heeft over deze hele zaak een boek geschreven "Strijdt voor Europa".
Volgens Van Buitenen is/wordt er voor miljoenen dan wel miljarden Euros gefraudeerd en daar wordt niks tegen gedaan. Er zijn, in opdracht van de EU zelf, hele rapporten over geschreven. Met deze rapporten wordt niks gedaan en worden zo in de la geflikkerd. Paul van Buitenen wil deze rapporten, en meer, weer boven water halen.
Het Europees Parlement interesseert me toch allemaal niet zoveel al is het misschien wel belangrijk voor onze toekomst. Feit is echter dat wij, Nederland, op dit moment als één van de meest welvarende landen veel geld afstaan aan de EU, maar dit geld wordt verkwanselt en in eigen zak gestoken door de hoge pieten aldaar.
Als hier niks tegen gedaan wordt gaat het van kwaad tot erger en daarom ga ik op Paul van Buitenen stemmen. Ik vermoed dat vele Nederlanders dit gaan doen want zowat bij elke show waar hij te gast was kreeg hij een staande ovatie na zijn verhaal. Zelf Paul Witteman (grootverdiener) leek erg onder de indruk toen Van buitenen in zijn show was.
Zoek maar eens op google als het je iets interesseert.
Er is veel over te vinden
Last edited by raoel on May-27-2004 at 16:41
|
|
May-27-2004 16:34
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 15:02.
Forum Rules: