טוב רציתי לאחל לעצמי ולכוווולם בהצלחה מחר בבגרות במתמטיקה! אני ברוך השם עושה 4 יחידות אז ככה לא ממש קשה!! בהצלחה לכולם!! יהיה מה שיהיה..... אוהב אותכם!
___________________ MO-Shic , most special DJ in the world www.moshic.com
חחחחחחח בגרויות =) בהצלחה חבר'ה
בהצלחה לכולם
___________________
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA