|
| quote: | Originally posted by CygnusX
Factoria - A Legends Legacy (Octagen Remix)
Typische ASOT-trancer, maar imo een stukske beter dan een gemiddeld nummer. De mooie intro (incl vogelgefluit!) en de energieke breakdown zullen daar wel voor iets tussenzitten. De piano tijdens de breakdown heeft iets vind ik De Original Mix heb ik nog niet gehoord.
7.5/10
Nickelson - Yin (Photon Project Mix)
In't begin was ik wat teleurgesteld omdat ze de melodie hebben moeten aanpassen, maar hoe meer ik ernaar luister, hoe beter ik em vind. Geert en Alco hebben het nummer omgetoverd in een stevige trancer vol energie. Me likes.
8/10
Bobina - Russian Dream
Stevig uplifting nummer, in de 2e helft dan vooral. Doet me aan een ouder nummer denken, maar ik kom niet op de naam. De Passiva Remix gaat meer in de ASOT-richting.
7.5/10 (Original)
7.0/10 (Passiva) |
hmm alledrie nog nie gehoord. ben benieuwd. 
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
|