I WAS THERE!!! ICH WAR DA!!!
hey ppl!
indeed, a great track...
i was @ this (www.) einslive (.de) partyservice , 25.08.2001...that was partyservice on tour, in paderborn, germany...my hometown...
believe, it was sooo good..and after piet blank there was another partyteam which had a bunch of great tracks..
the shit is, when they are on tour there is no tracklist...
ihr deutschen da draußen,
da ihr hier seit, und somit auch englisch versteht, schreibe ich es nicht in deutsch alles nochmal 
CYA @ the next partyservice
|