Hva heter egentlig boller på engelsk? Altså boller som man spiser.. Kanskje noen her vet det?
Sats på "balls". MAO neste gang du er hos bakern så drar du "Are your balls fresh?" "Do they taste good?" "Can I eat your balls?" etc etc.. må gjerne filme reaksjonen og slenge det ut her..
quote:Originally posted by chem-x Sats på "balls". MAO neste gang du er hos bakern så drar du "Are your balls fresh?" "Do they taste good?" "Can I eat your balls?" etc etc.. må gjerne filme reaksjonen og slenge det ut her.. Nice try Det heter vel "buns" vil jeg tro, et ord som også er slang for rumpeballer i UK om jeg ikke tar helt feil.
___________________ "Wenn du dich zum Untergrund zählst, reicht es nicht, es nur zu sagen. Du musst auch viel graben, um es zu werden."
'Currant bun' betyr ifølge Kirkeby Kunnskapsforlag (som forøvrig er i sin egen verden) rosinboller. Så jeg vurderer å støtte Sand Leaper's påstand.
Last edited by noonboy on Jun-13-2004 at 17:50
spiselige boller = buns, ja... men ifølge South Park: "....Step 1, instead of ass say buns, like kiss my buns or u'r a buns holeee...."