 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
|
|
|
Het is niet de eerste keer dat ik de sample hoor, maar wel de eerste keer dat ik effectief commentaar geef!
De intro is magistraal, op 0.43 viel mijn mond ff open, die sounds klinken zo diep en perfect, pet af Kevin! Daarna bouwt het ook rustig, dit is echt een ideale opener voor een set of een proggy cd. Maar na 2 minuten (2.12) begint het inderdaad tijd te worden voor een gewone 4x4 kick, zo voelt het gewoon aan. Ik weet nu niet wat de plannen voor het verdere verloop van het nummer zijn, maar naar mijn gevoel schreeuwt dit om een vervolg van 10 minuten in die diepe zweverige Pole Folder & CP stijl! Die 2 minuten intro is geweldig, geef het een lekkere diepe drive mee, speel veel met die - prachtige - percussie, en dan gewoon een vet lange break met dezelfde sounds, een mooie string of melodie eronder (Jack? ), en dan gewoon beginnen zweven als de kick er terug inkomt...
Allé, that's my vision, het is nog steeds jullie track, doe ermee wat je wilt!
In ieder geval, héél goed bezig, dit klinkt qua sounds en afwerking echt ongeloofelijk!
___________________
www.dj-vega.net
|
|
Jun-13-2004 16:14
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:42.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|