Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
Worm Popper Kindred Spirits - Compos Sui (sample)

Pumaz heeft de naam hier al een paar keer laten vallen, dus ik dacht het nu wat 'officieel' te maken...

er wordt dus gewerkt aan een nieuwe Kindred Spirits, getiteld "Compos Sui".

hieronder kunnen jullie een sample downloaden van een drietal minuten (meer is er nog niet ), in 256kbps. ik vertel jullie alleen dat het iets compleet anders is dan Plus Ultra, dus niet schrikken!

Kindred Spirits - Compos Sui (sample)

Old Post Jun-13-2004 15:21  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

khou echt wel van die tribalgeluidjes erin! hmmmmm na 1:40 ongeveer: ZALIG! ow en na 2:12

nice jongens. sweet melody, kick-ass tribal feeling! doe zo verder! In you I believe!!!

Old Post Jun-13-2004 15:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

Mmhh, hier hou ik niet van.
Ik vond het begin wel veelbelovend, maar dan valt het, in mijn ogen, gewoon stil.
Maakt totaal niets in me los, vind het te rustig, te veel hetzelfde; begint me zelfs te vervelen na een tijdje

Old Post Jun-13-2004 15:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

vinnet al erg okee!
begin is wel pakkend/emotioneel ..
ma der zou nog zo'n breakpunt moete komen, waarop alles losbarst ...
Anders is het beetje teveel hetzelfde zoals Nyah al zei ...

Maar klinkt wel al veelbelovend!

Old Post Jun-13-2004 15:46  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Het is niet de eerste keer dat ik de sample hoor, maar wel de eerste keer dat ik effectief commentaar geef!
De intro is magistraal, op 0.43 viel mijn mond ff open, die sounds klinken zo diep en perfect, pet af Kevin! Daarna bouwt het ook rustig, dit is echt een ideale opener voor een set of een proggy cd. Maar na 2 minuten (2.12) begint het inderdaad tijd te worden voor een gewone 4x4 kick, zo voelt het gewoon aan. Ik weet nu niet wat de plannen voor het verdere verloop van het nummer zijn, maar naar mijn gevoel schreeuwt dit om een vervolg van 10 minuten in die diepe zweverige Pole Folder & CP stijl! Die 2 minuten intro is geweldig, geef het een lekkere diepe drive mee, speel veel met die - prachtige - percussie, en dan gewoon een vet lange break met dezelfde sounds, een mooie string of melodie eronder (Jack? ), en dan gewoon beginnen zweven als de kick er terug inkomt...

Allé, that's my vision, het is nog steeds jullie track, doe ermee wat je wilt!
In ieder geval, héél goed bezig, dit klinkt qua sounds en afwerking echt ongeloofelijk!

Old Post Jun-13-2004 16:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Azo
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2003

grave intro
goede sounds & percussie
ik zat op het einde te wachten op een vette, ingewikkelde basslijn!
gaat dat er ook komen?

Old Post Jun-13-2004 16:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Azo Click here to Send Azo a Private Message Visit Azo's homepage! Add Azo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

hmmm ... begint best nice ... lijkt ENORM op men nieuwe produce-stijl ... ook dat soort drums en rustige pad's enzo ... i like it ... alleen jah, beetje lang hetzelfde vind'k ... ik gebruik vocals & extra melodie'tjes voor op te vullen ... ma 3minuten zo'n ééntonige opbouw ... zou'k best nog wat aan doen , mss al een eerste echte break erin verwerken, wat andere drums ofzo ...

(ff vragen, met welk programma heb je dit gemaakt eigenlijk, vind sommige sounds echt wel naaaaijs )

owjah ... over een weekje of 2 kunnen jullie ook eindelijk es men remix van de BeTA anthem verwachte

Greetz, despe

Old Post Jun-13-2004 18:07  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
ff vragen, met welk programma heb je dit gemaakt eigenlijk, vind sommige sounds echt wel naaaaijs

Reason 1.0.1, met massa's samples

quote:
owjah ... over een weekje of 2 kunnen jullie ook eindelijk es men remix van de BeTA anthem verwachte
Greetz, despe

Old Post Jun-13-2004 18:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

Misschien iets wat je in overweging kunt nemen, maar wat me echt leuk lijkt is een sample van aanspoelende golven aan de eerste 30 seconden van de intro toe te voegen, intro geeft me een heel zomers gevoel om een of andere redenen en het geluid van aankomende golven op het strand zou het echt afmaken imo

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Jun-13-2004 18:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Re: Kindred Spirits - Compos Sui (sample)

quote:
Originally posted by TOR
Pumaz heeft de naam hier al een paar keer laten vallen, dus ik dacht het nu wat 'officieel' te maken...

Die naam laten vallen was gewoon een marketing strategie ja

quote:
Originally posted by TOR

er wordt dus gewerkt aan een nieuwe Kindred Spirits, getiteld "Compos Sui".

hieronder kunnen jullie een sample downloaden van een drietal minuten (meer is er nog niet ), in 256kbps. ik vertel jullie alleen dat het iets compleet anders is dan Plus Ultra, dus niet schrikken!

Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
:

Dit is de 2de fase van jullie marketing project. Je released een sample zodat we kunnen beginnen speculeren

3de fase: Een zogezegde releasedate aankondigen die nabij ligt, maar niet te nabij. Om ons hongerig te houden

4de fase: De releasedate naar achter verschuiven om onze honger te laten groeien.

5de fase: Nieuwe sample laten horen, mogelijk in een mix. Zo hou je onze aandacht en door een variatie op het origineel te geven voorkom je ook dat je mensen verliest aan de concurrentie

6de fase: Je betaalt Dark Apostle veel geld om de track overal te gaan hypen *essentiële fase*

7de fase: Je released de track samen met 6-7 mixes.

IK HEB JULLIE WEL DOOR ZUH!!!!

BTW de sample maakt me hongerig naar meer ^^

Old Post Jun-13-2004 23:06  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003
Re: Re: Kindred Spirits - Compos Sui (sample)

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Die naam laten vallen was gewoon een marketing strategie ja
Dit is de 2de fase van jullie marketing project. Je released een sample zodat we kunnen beginnen speculeren
5de fase: Nieuwe sample laten horen, mogelijk in een mix. Zo hou je onze aandacht en door een variatie op het origineel te geven voorkom je ook dat je mensen verliest aan de concurrentie

Deze zijn eigenlijk best wel waar, de rest niet echt...

quote:
6de fase: Je betaalt Dark Apostle veel geld om de track overal te gaan hypen *essentiële fase*

die zeker niet

Old Post Jun-14-2004 05:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Re: Re: Re: Kindred Spirits - Compos Sui (sample)

quote:
Originally posted by Pumaz
quote:
Originally posted by Dark Apostle

die zeker niet

Doeme...och het was het proberen waard

Old Post Jun-14-2004 09:47  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed Help with This One [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAbsolom - "Where" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:42.

Forum Rules: