Is er iemand die dat al genomen heeft en is het zijn geld waard? Of zijn er te weining releases om er u geld momenteel uit te halen?
___________________
Ask and you shall receive.
Jun-22-2004 13:03
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Ik zit bij een aantal lables (meestal gratis) op de promo-lijst maar bij Bonzai niet omdat ik niet alles op Bonzai evengoed vind.
Ik ga wel die mp3-systeem gebruiken als ze een paar bepaalde dingen doen
Jun-22-2004 13:26
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik zit bij een aantal lables (meestal gratis) op de promo-lijst maar bij Bonzai niet omdat ik niet alles op Bonzai evengoed vind.
Ik ga wel die mp3-systeem gebruiken als ze een paar bepaalde dingen doen
Gratis CD-promo wtf? Hoe is dat haalbaar (tenzij met een beperkt aantal subscribers en een grote verkoop bij officiële release).
___________________
Ask and you shall receive.
Jun-22-2004 13:42
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Gratis CD-promo wtf? Hoe is dat haalbaar (tenzij met een beperkt aantal subscribers en een grote verkoop bij officiële release).
Gewoon die mensen een beetje zever verkopen lukt meestal wel. Ik betaal maar 1 lable voor CDR's en dat is Lost Language.
Jun-22-2004 13:46
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Pumaz
Gewoon die mensen een beetje zever verkopen lukt meestal wel. Ik betaal maar 1 lable voor CDR's en dat is Lost Language.
Ik wist zelfs niet dat er zoveel labels al doorhadden dat er een markt is voor CD-promo ^^
Eens gaan horen bij Xunk en Enzyme records dan
___________________
Ask and you shall receive.
Jun-22-2004 13:48
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik wist zelfs niet dat er zoveel labels al doorhadden dat er een markt is voor CD-promo ^^
Begrijp me niet verkeerd he. Ik krijg die promo cdr's om in mijn sets te spelen. Ze weten enkel niet dat het in een jeugdhuis is
Jun-22-2004 13:50
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Pumaz
Begrijp me niet verkeerd he. Ik krijg die promo cdr's om in mijn sets te spelen. Ze weten enkel niet dat het in een jeugdhuis is
Ik moet het ook niet gratis krijgen, maar ik heb gewoon geen zin om te gaan investeren in deftige aparatuur op vinyl te draaien, dus ik zou het appreciëren als er een label is dat zijn release ook op CDR brand, snappie.
___________________
Ask and you shall receive.
Jun-22-2004 13:58
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
Ik sta op deze mailing. Krijg zo'n twee cd-r's per maand ofzo met een 4 tot 8 tracks erop, heel varierende stijl. Tsja als je van Banshee houdt is het geweldig om op die lijst te staan, je krijgt nieuwste releases op cd-r en daar zitten hele vette trancers tussen en af en toe wat hardhouse of techno..
Ik ben er zeer blij mee iig, ik gok dat ze 8 tot 10 releases per maand hebben..
Jun-22-2004 15:15
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
hoeveel betaal jij daarvoor per maand?
___________________
Jun-22-2004 15:49
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by pooley
hoeveel betaal jij daarvoor per maand?
niks, maar denk niet dat het aantal/titels verschilt met betaalde promo-mailing.
Last edited by ahp2002 on Jun-22-2004 at 16:27
Jun-22-2004 16:11
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Worden die niet op de trance.nu rekening gezet Tim? Of moet je die echt zelf betalen?