Gästar Above & Beyond's "Trance Around The World"-show på Ministry of Sound's radio imorron alltså, 30 min mix bara, men det får gå ändå. Lyssna gärna!
Gästar Above & Beyond's "Trance Around The World"-show på Ministry of Sound's radio imorron alltså, 30 min mix bara, men det får gå ändå. Lyssna gärna!
Originally posted by CJ InterCity
kallocain or stfu!
agree
Jul-05-2004 21:37
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
nja, kallocain är inte med, den passa inte in i setet. ville göra setet så proffsigt som möjligt och då kunde jag inte ha med mitt eget skräp till låt.
Jul-06-2004 05:12
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Endre
...inte ha med mitt eget skräp till låt.
ja, den gamle skitlåten ...
/me var aningens ironisk där
Jul-06-2004 10:36
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
"i kill for you" kommer väl vara med?
och en annan fråga, varför är meningen i den formen, den låter så amatör-engelska, det låter typ bättre med "i'd kill for you"
Jul-06-2004 10:51
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by montana
"i kill for you" kommer väl vara med?
och en annan fråga, varför är meningen i den formen, den låter så amatör-engelska, det låter typ bättre med "i'd kill for you"
Jag är medveten om att det är inkorrekt men det låter bättre på ett vis och jag ville ha det så. Jag döpte låten så med mening, om jag inte kunde engelska skulle det nog vara värre.
Kallocain och I kill for you kommer med i setet.
Jul-06-2004 18:26
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Coolt som fasen å va med på MoS radio liksÅm Grattis
Vilken tid sänds detta ? Eller har det redan vart... isf vill jag ha rip