Een track nog eens kunnen afwerken, het begon als een experiment om tribal eens met iets anders te mengen. Neem deze track niet te serieus op, dat ik heb toen ik het maakte ook niet gedaan
De naam is een uitvindsel van TOR, die de laatste tijd al mijn namen mag verzinnen
Ik zou echt nie weten waaronder ik dit moet klasseren mah dat is ook niet nodig eh. Tis eens iets anders en ik moet toegeven dat het niet slecht klinkt. Leuk melodietje weer en je tribal feeling weer goe gegeven, Jack. Doe zo verder...
Mss een dub maken van iets anders?
Jul-07-2004 00:38
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
yup, erg lekker.. het is uniek, en dat maakt het zo goed. na een paar minuten verwacht je een vet tribal tech-trance nummer, maar dan komen die electro-achtige synths erbij, waardoor het een heel andere richting krijgt.
die tweede melodie vind ik zalig.. op het eind laat je die nog wat nazinderen... good job!
Jul-07-2004 09:13
Nyah
Registered: Dec 2003
I like this
Jul-07-2004 12:10
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by TOR
die tweede melodie vind ik zalig.. op het eind laat je die nog wat nazinderen... good job!
Hehe, my plan worked
Jul-07-2004 13:32
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
en ik die dacht dat er een gsm afging
zit best goed in elkaar al is dit helaas mijn smaak niet
Jul-07-2004 14:05
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Ik vind het een heel goed nummer, maar na 4.00 begint het toch wat langdradig te worden voor mij.
Jul-07-2004 14:07
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Helemaal nie slecht jack, de eerste melodie wordt na verloop van tijd misschien wat langdradig. Maar zoals tor zegt de tweede melodie is zalig, kzou die zelfs al iets vroeger meer op de voorgrond willen. Kmoet wel zeggen, khad me aan iets specialer verwacht, bij mij gaat dit toch onder de noemer progressive trance.
Een release waard...
Na een paar keer luisteren begin ik de track toch meer en meer te apprecieren!
Maar eerlijk gezegd mis ik nog wat lekker agressieve percussie en hihats om het geheel nog iets mee punch te geven...+
Kzou het anders wel is door een groot systeem willen horen, volgens mij klinkt het dan nog beter!
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Jul-07-2004 17:28
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
lol kai
en btw ik vind het pokkeslecht.
Jongens wat een herrie
of niet, tvalt best wel zeer goed mee :-)
ge moogt kiezen
Jul-07-2004 18:23
Nyah
Registered: Dec 2003
Kent iemand het spelleke 'Bejeweled' of 'Diamantmijn'?
Nu vraagt ge u zeker af waarom ik deze vraag hier stel.
Ik had t toen straks al tegen zehra gezegd: der is een toontje (vanaf 1'27) in dat liedje dat me heel bekend voorkomt van een spelleke.
En nu weet ik t eindelijk
Als iemand t spelleke kent.. als uw tijd opraakt bij de timetrial, hoor je normaal een bekend toontje...
Sorry, tis vakantie en zoals ge ziet heb ik veel tijd