אז ככה... יש איזה גבר גבר אחד שקוראים לו רון... במקרה הגבר גבר הזה מגבעתיים... ובמקרה יש לו יום הולדת היום אז נאחל לו כולנו מזל טוב!!!! בנוסף יש עוד גבר גבר שקוראים לו נועם... במקרה הוא לא נכנס לפה כבר... במקרה יש לו גם יום הולדת היום... ובגלל זה נאחל לו גם כולנו מזל טוב!! קיצר מזל טוב לשניכם ושלל בננות בשקית לחבריכם!!!
___________________ .
מזל טוב יגברים גברים
___________________
מזל טוב!!!!! "?נ''ב: מצטער על השאלה אבל "מי אלה בכלל
___________________ In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks get left out, replaced by candy coated bullshit
quote:Originally posted by taltul מזל טוב!!!!! "?נ''ב: מצטער על השאלה אבל "מי אלה בכלל איך רואים שאתה צעיר מת!! בתקווה שהם יבואו לפה אתה תבין מי הם...
האלה שלא שמים לב אליהם יותר מדיי אבל יושבים פה וקוראים (קרועים) הרבה ט'רדים כי משעמם. (נועם) תודה
___________________ אין לי כוח לחתימה! =\
מזל טוב לנועם הפריק ולרון!!
___________________ Best Album Ever: * Infected Mushroom - B.P.Empire
מזלללל טווווב!!
מי פריק?!!?!?! אני עוד שניה דוקר אותך!@ טוב בסדר אז אני פריק!@% blat blat blat black metal blat blat blat
וואלה מזל טוב גברים גברים... עד 120
מזל טוב אתם כבר בני 18 עם שנת ניסיון
מזל טוב תעשו חיים
מזל טוב ושמחה טוב
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA