|
mind: jo, lynx känner man till
gaby: helt rätt, jag har undrat det ibland, ofta är det folk som säger bara tex "true" eller nåt sånt, eller quotar ett helt inlägg och säger "i agree" eller nåt sånt... känns rätt meningslöst, och ger inte mkt bränsle till diskussionen så att säga... (även om det IBLAND finns anledning att göra ngt av ovanstående)
|