hello ppl אז ככה אני די חדש פה והכל ובדיוק מתי שנכנסתי אחרי איזה 3 חודשים לפורמים האלה יענו באותו יום בדיוק פתחו את הפורום לישראלים:P בקיצר כל מי שחלק מהפורום הישראלי שיכתוב את השם שלו שנכיר יותר טוב אחד את השני ונדע מי יש פה :P
___________________
quote:Originally posted by SiLvErSkY hello ppl אז ככה אני די חדש פה והכל ובדיוק מתי שנכנסתי אחרי איזה 3 חודשים לפורמים האלה יענו באותו יום בדיוק פתחו את הפורום לישראלים:P בקיצר כל מי שחלק מהפורום הישראלי שיכתוב את השם שלו שנכיר יותר טוב אחד את השני ונדע מי יש פה :P גברררר.... ברוך הבאה לפורום שלנו אני יובל, בן 13.5 מגדרה... אם ת'רוצה אני באיי סיי קיו 103926510
מזל טוב על ההצטרפות אני אסף 16 וחצי
___________________ The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy! Build Your Empire
!!!ברוכים הבאים לפורומים, אני בטוח שתהנה פה אני אלון, בן 14 ממודיעין
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA