אני רוצה לקנות מיקסר של numark em-460 וקומפקט של tascam cd-302 וצריך לדעת חוות דעת אם שווה לקנות אותם או שעדיף לקנות משהו אחר.
ושהמשהו האחר יהיה בערך באותם מחירים בבקשה.
___________________
Sep-20-2001 12:52
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
אחי...
לא ממש מכיר ת'מיקסרים.
יש לך אולי תמונה שאתה יכול להראות לנו?...
Sep-20-2001 12:59
dj alonzo
Swimming Addict
Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel
הטאסקאם הוא קומפקט מעולה, יש בבו מלללללא אפשרויות, הוא מאוווד קל לשימוש והאיכות שלו טובה.
בקשר למיקסר, הוא לא טוב בכלל... יש בו את הקאוס פד שזה מגניב, אבל יש בו מיליון באגים והאיכות שלו בכלל לא משהו... במחיר הזה עדיף ך את הרולנד 1000 או הווסטאקס 275
___________________
Sep-20-2001 13:46
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
מישהו מכיר אתר ישראלי בעברית שמתעסק בדברים כאלה?
ציוד תקליטים ודיסקים???
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."