Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
You do not have permission to vote on this poll.
Ovide en zijn vriendjes 3 5.77%
Bush Bush 6 11.54%
Barbapappa 3 5.77%
Alfred J Kwak 1 1.92%
Teddy Rukspin 10 19.23%
Bassie en Adriaan 10 19.23%
Gummybeertjes 3 5.77%
Dommel 2 3.85%
Smurfen 4 7.69%
My little pony 0 0%
Fraggles 5 9.62%
Snorkels 2 3.85%
Boelie 1 1.92%
Chipmunks 2 3.85%
Pink Panther 0 0%
Total: 52 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Alpha
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?

Ja verzin het es

Old Post Sep-20-2001 20:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

ik heb voor teddy rukspin gekozen, dat vond ik vroeger altijd zooooooo master!!!

maar de keus was toch best moeilijk

(dat onderwerp hebben we mooi uitgezocht op IRC jongens )


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Sep-20-2001 20:26 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD

ik kies voor de SMURFEN... Dat kijk ik trouwens nog steeds


___________________
I'm Not An Addict

Old Post Sep-20-2001 20:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

Sorry boys, maar bij gebrek aan betere alternatieven heb ik maar Bouli gekozen (waarschijnlijk omdat ik er zelf eentje ben)

Alpha, waar zijn de Transformers (mijn favoriete), Mask, DinoRiders en Thundercats gebleven??? Of ben ik te oud? Zal toch van niet?
Enne...tis toch teddy RuXSpin en niet RUKspin? of niet?

Old Post Sep-20-2001 20:35 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: vergeten...
Dog Running

Bassie en Adriaan de gekste

Old Post Sep-20-2001 20:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict



Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda

Boellie
BOELLIE boellieeeee.... een rode neus.. 2 knopen zwart een grijze hoed... een rode sjaal... BOellieeeee booeeelieeeeee

Boes
Boeeshj boeshj koeieneuren.... boeshj boeshj....

Bassie en henkie
Bassie en adriaan zijn de beste vriendjes.. die je maar kan vinden.. Adriaan is acrobaat ..bassie zit vol kattekwaad

alfred j kwak
Ik ben vandaag zo vrolijk.. zo vrolijk.. zo vrolijk was ik nooit..

Smurfen
hey ga je mee naar smurfenland trallallaaaaaa

Barbanogwat
Barbabello barbabientje.. barbammam..


ik stop maar

best wel moeilijk om te kiezen.. ik kies toch maar voor de wondere avonturen van teddy rukspin


Nu nog een met de wat nieuwere tekenfilms

met o.a.

ducktales?

Transformers
MASK
GI-joe
THUNDERCATS!
H-man! (skellator!!!!)


___________________

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Sep-20-2001 20:52 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Bassie en adriaan

Was wel een beetje actie altijd.
Maar het meeste kek ik toch wel naar de transformers ofzo.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Sep-20-2001 20:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands

[22:45] (Glaniskan) Boes Boes roeleert echtwel
[22:45] (MetzZ_) Mensen, twas supergezwellig!
[22:45] (Blik|Away) je wilt nie dat ik ga uppen hoor
[22:45] (Glaniskan) met Dolly het schildpad
[22:45] (Glaniskan) geweldig!!
[22:45] (MetzZ_) hahahaha
[22:45] (Blik|Away) was zeker gezellig )
[22:45] (HiGH|NrG) SJAFFIEEEEE!
[22:45] (Dj-Alpha) en dei varkens ))
[22:45] (Glaniskan) jaaa
[22:45] (Glaniskan) die varkens
[22:45] (Glaniskan) whaha
[22:45] (Glaniskan) en die olifant
[22:45] (Dj-Alpha) whaha
[22:45] (Glaniskan) met die knoop in de slurf toen
[22:45] (Glaniskan) en dat nijlpaard
[22:45] (HiGH|NrG) en die aap
[22:45] (Glaniskan) whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:45] (Glaniskan) jaaaaaaaaaaaa
[22:45] (Glaniskan) kong
[22:45] (MetzZ_) Voor mensen die het gemist hebben:::::
[22:45] (Dj-Alpha) en die inktvis
[22:45] (Glaniskan) ofzo
[22:45] (MetzZ_) http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=19838
[22:45] (Glaniskan) whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:45] (Glaniskan) WHAHAHA
[22:45] (Glaniskan) die inktvisssssss
[22:45] (Blik|Away) is ajax al bezig: samenvatting??
[22:45] (Glaniskan) whahahahaaaaaaaaaaaaaa
[22:46] (Glaniskan) asl luchtballon!!!!!!!!
[22:46] ! Henk|Awee votes TEDDDDYYYYYYY
[22:46] (MetzZ_) hier staan de leukste momenten van vanavond
[22:46] (Glaniskan) whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:46] (Glaniskan) asl luchtballon!!!!!!!!
[22:46] (Dj-Alpha) ehahahahahaha
[22:46] (MetzZ_) Jaaaaahahahahaha
[22:46] (Dj-Alpha) jaaaaaaaaaaaaaa
[22:46] (Glaniskan) die inktvis werd een luchtballon!!!!!!!!
[22:46] (Glaniskan) whahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:46] (Glaniskan) mooooooooi man
[22:46] (Glaniskan) hoe verzin je het
[22:46] (Dj-Alpha) en dei varkens die altijd uit elkaar knappen ))
[22:46] (Glaniskan) geWELdig
[22:46] (Glaniskan) hahahahaahaaaaaaaaa jaaa
[22:46] (Dj-Alpha) of dat ze weer es plat zijn!!!! )))
[22:46] (Glaniskan) die hond!
[22:46] ! HiGH|NrG *Woeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
[22:46] (HiGH|NrG) gewoon
[22:46] (Glaniskan) wahahahahahahahaaaaaaaaaaa
[22:46] (MetzZ_) en die mollen
[22:46] (Glaniskan) hahahahahaaaaaaaaa
[22:46] (Glaniskan) mooiiiiiiiii
[22:46] (Glaniskan) man
[22:46] (MetzZ_) staat tie toch altijd op te springen
[22:46] (Glaniskan) GVD ff posten dit stukkie
[22:46] (Dj-Alpha) jaaaaaaaaa iee hond
[22:47] (HiGH|NrG) BOOESSSS OWNNNNTTTT!
[22:47] (Dj-Alpha) hoevaak liggen zn tanden er wel niet uit!!!!
[22:47] (Dj-Alpha) whahaa
[22:47] (MetzZ_) hahahaha
[22:47] (Glaniskan) hahahahahaaaaaaaa
[22:47] (Glaniskan) mooi
[22:47] (Glaniskan) dat huis
[22:47] (Dj-Alpha) die struisvogels is ook droog!
[22:47] (Glaniskan) onder water
[22:47] (Glaniskan) hahahaaaaaaaa jaaa
[22:47] (Glaniskan) gingen ze hem uitgraven
[22:47] Netsplit detected at hub.il (CtrlF3 to see who split)
[22:47] (Glaniskan) whahahahaa
[22:47] (Glaniskan) UITGRAVEN!!
[22:47] (Glaniskan) whahahaaaaaaaa
[22:47] (Glaniskan) http://www.tranceaddict.com/forums/...8297#post213193
[22:48] ::: J0inT0 is now known as JoinT
[22:48] (Dj-Alpha) of dat dollie een nieuw huis nodig heeft
[22:48] (Glaniskan) ja
[22:48] (Glaniskan) die schild
[22:48] (Glaniskan) in elkaar
[22:48] (Glaniskan) puzzelen
[22:48] (Glaniskan) hahahaha
[22:48] (HiGH|NrG) wat een toellieee.....
[22:48] (Dj-Alpha) MetzZ_of dat dollie een nieuw huis nodig heeft
[22:48] ! Glaniskan HaHa! Wat Een Toellie! :-)
[22:48] (Dj-Alpha) oops
[22:48] (MetzZ_) jaaaaaaaaahahahahahaha
[22:48] (Dj-Alpha) verkeerde knop
[22:48] (Dj-Alpha) jaaa
[22:48] (HiGH|NrG) whehe
[22:48] (Dj-Alpha) of dat boes gaat duiken
[22:48] (Glaniskan) haaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa
[22:48] (Dj-Alpha) met die kut zwaardvis!!
[22:48] (Dj-Alpha)
[22:49] (Glaniskan) IK MOET DAT OP DIVX
[22:49] (Glaniskan) HEBBEN!
[22:49] (HiGH|NrG) GEWELDIG DIE JEUGHERINNERINGEN!
[22:49] (MetzZ_) Jezus Glanis.... had je beter in die IRC Thread kunnen stoppen
[22:49] (Dj-Alpha) jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Need I Say More?


Greetz,
Glaniskanis


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Sep-20-2001 20:58 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

heeeeeey!!! ik heb ook teddy gestemt, maar ik zag maar 2 votes! ik tel zeker weer niet mee hehe


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Sep-20-2001 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Ik vond die Bush bush helemaal te gek vroeger. Echt master!


___________________

Old Post Sep-20-2001 21:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

ik ben weer is ff 1 avondje niet op irc hoor....
mis ik gelijk een hele zooi!
Maarre, ik heb zonder voorkennis teddy rukspin gekozen, ik vond dat echt de beste, ookal waren al die andere ook echt supergoed. Ik mis er voor mezelf nog 1: De freggels en Johan en Pirrewiet!!! Maarja dat hoorde eigenlijk bij de smurfen maar toch.
Zwaar jeugdsentiment hoor, als ik al die oude namen van tekenfilms lees... van teddy rukspin en E.T. had ik altijd nachtmerries.. ach ja, dromen zijn een overschot aan fantasie ... LOL!


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Sep-20-2001 21:37  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Wow, ben ik de enige die de fraggels heb gekozen.......dat programma roelt echt, die wazige gestoorde beesies, echt dolle pret die roelen echt de pan uit


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Sep-20-2001 22:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOudja - "Never Tell What You Think" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!