Het festivalseizoen is weer begonnen en de buitenlanders komen weer in grote getalen naar ons toe. Willekeurig starten ze draadjes zonder te zoeken of er al een thread over is en kijken nooit in de foreignthread. Op dit moment hebben we 5 buitenlandse threads op de hoofdpagina, beetje over-kill als je het mij vraagt.
Toch wil ik de mods verzoeken om de foreignthread weer open te gooien, zodat onze buitenlandse vrienden hun vragen daarin kunnen stellen, wellicht scheelt het een paar nutteloze draadjes. Maak de tekst in hoofdletter, wellicht valt deze draad dan meer op
Sluit deze post maar als ik antwoord heb gekregen
Edit: Maak de titel desnoods "Ask here all your questions about Holland".
Last edited by MaGiK54 on Aug-04-2004 at 06:53
Aug-04-2004 05:27
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Ejh oelewapper, zet je bril op. We hebben al 2 jaar een sticky thread voor de buitenlanders. Dus delete deze maar.
Edit:
Wat hebben we toch weer een ontiegelijk domme moderator duo.
Waarom hebben jullie die buitenlandersthread gesloten?!?!?
We wilden toch van al die 1000den 'touristen' topics af?!?!?
Dan ga je daar de boel toch niet sluiten. Nu krijg je inderdaad 20 van die pippoos die gaan vragen of iemand misschien een hotelletje weet. Prutsers!!! Moderators zonder hersenen!! BEFBAVIANEN!
Last edited by New Wave on Aug-04-2004 at 10:57
Aug-04-2004 10:46
SnuggLe
drs. Betweter
Tsja, 'onzichtbaar moderaten' is het denk ik.
Aug-04-2004 11:16
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
we hadden hem dicht gedaan omdat de oude thread helemaal vol stond met replies van buitenlanders, de thread werd zo onoverzichtelijk en de openingspost werd eigenlijk nooit meer gelezen. Daarom hebben we er toen voor gekozen om de thread dicht te houden zodat de buitenlanders de openingspost zouden lezen
nu blijkt dat dit ook niet werkt, is de thread weer open
Originally posted by Blik
we hadden hem dicht gedaan omdat de oude thread helemaal vol stond met replies van buitenlanders, de thread werd zo onoverzichtelijk en de openingspost werd eigenlijk nooit meer gelezen. Daarom hebben we er toen voor gekozen om de thread dicht te houden zodat de buitenlanders de openingspost zouden lezen
nu blijkt dat dit ook niet werkt, is de thread weer open
idd
TEring Tim je moet soms echt ff die achterlijke muil van je achter tralies houden
ALTIJD loop je te schelden zonder eerst hulp te zoeken om die verkankerde hersencellen van je weer aan de praat te krijgen
Aug-04-2004 11:42
Miss Proximus
titelloos
oh ennu
NEEEEEEEEEEEEEE die thread wordt dus NIET gedelete
weet je wel hoeveel tijd daarin zit man, domme hond en niet alleen van mij, t is gewoon een mooi stukje NL forum TEAMWORK (heb jij zeker niet aan meegedaan bas )
BRUL!
Aug-04-2004 11:44
basd
progression
Registered: Jul 2002
Miepie, ik zeg toch ook dat je wel de nuttige informatie eruit moet halen en opnieuw moet posten, ik ben ook niet gek.