Originally posted by Feant Man kan ju bara drömma om att bli en sådan
Jo, förresten.... vad är det för flagga du har???
Sep-22-2001 14:49
Feant
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Oman så klart!!
Sep-22-2001 14:54
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Okej dom har alltså gjort en vip sektion för en del eller speciella folk i chill out room om jag har fattat detta rätt...
Sep-22-2001 15:20
mindshooter
Neverchanging avatar
Ja det finns en VIP sektion...för dom som är här för att diskutera serioöst utan porr och "fuck" hela tiden......Jag är för en sådan...då det gammla chill out finns kvar.......Ni kommer dit så småningom Handlar inte om antalet posts...utan hur mycket vett manhar i skan.....gör inga onödiga inlägg I svenska sektionen kan ni göra det....jag bryr mig inte...men i music discussion och så
Sep-22-2001 20:36
x-dream
Kurai is my slave!
Okej då fick vi det utrett....Inte för att jag har varit så mycket i chill out och snackat men....
Sep-22-2001 21:00
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
ok, jag fattar ingenting
finns det en VIP-sektion? i så fall var? jag ser den inte.
vidare, hur kommer man in, varför finns den etc.
Sep-23-2001 00:59
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by reveal ok, jag fattar ingenting
finns det en VIP-sektion? i så fall var? jag ser den inte.
vidare, hur kommer man in, varför finns den etc.
(VIP) Chillout finns för att i den gammla chill-out (som finns kvar) så diskuterades bara skit.... Folk postade där för att få upp sin post count. Nu har Swamper tagit bort post räknaren i den sektionen och startat en ny. Endast en skara TA:are har tillgång dit. För att där ska vi kunna diskutera seriösa saker som itne handlar om musik men som har en mening ändå. Och få posts för det! Anledningen till att ni inte har tillgång är att ni inte skrivit tillräkcligt mycket vettigt i dom andra sektionerna än så länge..Det handlar INTE om antaler posts utan hur vettigt man skriver...Han fixar in er manuellt så det finns ingen automatiskt forum-grej som man kan lura. Så ni kommer dit snart (P.S...Jag kan INTE skriva till Swamper och rekomendera folk..det har han sagt!)
Sep-23-2001 18:29
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Kan man skriva till Swamper och rekommendera sig själv?