|
Re: DFX Plugin 4 Audio Programs
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
נתקלתי לאחרונה בפלאג לווינאמפ ולמדיה פלייר שנקרא
DFX
שנותן נפח (קצת מקומפרס לדעתי)
ומנסה להחזיר את ההרצים הנמוכים שמאבדים בהמרה לאמ פי3
אני עדיין מתלבט לגביו
תעזרו לי
בסך הכל הוא שם אקו להרבה דברים ומנסה לנפח את הסאונד
לפעמים הוא מצליח לפעמים זה נשמע על הפנים
יש בו אפשריות נחמדות דווקא
השאלה היא כמה הוא כדאי |
אחי קנה מערכת רמקולים איכותית ותשכח מכל התוספות האלה...
לגבי הפלאג עצמו - איני יכול לסייע לך כתוצאה מאי-שימוש בתוכנת ווינאמפ בכלל...
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|