חבר שלי אתמול ראה אקזיט בתאריך 25.8 ראיינו שם את "דן אקריש" ממיכאלה היה טראק ברקע מישהו ראה ומכיר את הטראק? תודה מראש
http://www.tranceaddict.com/forums/...8&goto=lastpost יש ת'רד מיוחד בשביל זה אחי.. תרשום שם...
quote:Originally posted by KrazyDJs http://www.tranceaddict.com/forums/...8&goto=lastpost יש ת'רד מיוחד בשביל זה אחי.. תרשום שם... מצטער לא שמתי לב
איזה סיבה יש למישהו לראות אקזיט? מוזר...
quote:Originally posted by Viber איזה סיבה יש למישהו לראות אקזיט? מוזר... ואלללה דוגרי בחיים שלי לא ראיתי את הסדרה הזאת עד הסוף אבל סחטיין לזה שהם מביאים די ג'יי מתחילים כול תכנית
___________________
quote:Originally posted by yaman ואלללה דוגרי בחיים שלי לא ראיתי את הסדרה הזאת עד הסוף אבל סחטיין לזה שהם מביאים די ג'יי מתחילים כול תכנית עזוב אותך מי מקשיב לצ"יז שהוא מנגן? אין לתוכנית הזאת שום תוכן,תצפה בטלוויזיה כבויה יהיה לך יותר מעניין.
אם אני לא טועה , צח'וש שלנו והפיטמה שלו הופיעו באקזיט בתחילת דרכה.. אח היו ימים בכל מקרה CLOSED
___________________ Never again.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA