Jeg er russ i år!! YIHA!!! Det blir fett... Så her kan dere poste alt russerelatert! Jeg for min del begynner med denne: Det er bilen vi har tenkt å kjøpe, men den skal males rød! Bilen har det FEEETESTE anlegget fra LLK!
___________________ Norwegian Forum!! Click here
Sweet :P håper dere får den da
quote:Originally posted by atlearmeen Er ikke du ferdig med russetiden da?? jeg nei... har tatt første to ganger... gikk først musikk og så var d kjipt, så jg begynnte på allmen... så jeg er ikke ferdig nei...
Russ '06...now we're talking
quote:Originally posted by dj_alfi haha! bilen vår kommer til å EIE deres!!! var dere ikke redde for mr.T når dere stjal bilen?
quote:Originally posted by MadMats var dere ikke redde for mr.T når dere stjal bilen? vi bare sa at hvis vi ikke fikk bilen, så skulle vi sende han på et fly.. og da sa han "I aint gettin on no plaaane!" så tok vi den...
Blir russ i år jeg også! Vår russebil eier alles!! Vi skal senke og style en fiat uno '85-modell. inkl. neonlys under!! Slå den!
___________________ Xnation Events : : FloorControl : : Discogs Profile : : Podcast : : Psychedelic, house and trance