|
Hejhej!
Tja på er alla TA's of Sweden! Jag skulle bara vilja säga hej och tacka mindshooter mfl för öppnandet av detta forum...ascoolt.. äntligen ett bra svenskt tranceforum. Jag har varit på TA i nått år men inte skaffat nån handle förän nu...trance e det bästa som finns så jag e så himla glad över det här Hoppas ni e lika glada som jag 
___________________
Ohm Nama Shivaya
|